Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#36396Otřesný stav zboží, bez komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2019, před 5 lety

Monika Vacková

Znění stížnosti

Přes tento eshop jsem objednala výrobek Chytré hodinky Vigo Prémium Elegant.Po obdržení a rozbalení balíku, jsem byla v šoku. Nejenže jsou hodinky v otřesném stavu -poškrábané, opatlane, plné chlupů,ale i boční vstup pro usb urvany. Hodinky i přes více jak dvě hodiny nabíjení nejdou spustit a ani jinak nereagují. Objednávala jsem zboží nové a ne použité a zničené. Na můj email odeslany na info@vigoshop.cz doteď žádná reakce,telefon nefunguje.Zadam o navrácení částky. Zásilku odešlu zpět tak jak přišla -na dobírku.


Produkt

Objednávka číslo -721420776,Chytre hodinky Vigo premium Elegant, bílé provedení za 489,-


Požadované řešení

Žádám o navrácení celé částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 08:22, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2019 14:29, před 5 lety

Dobrý deň, zákazníčku sme našli v našej databáze. Budeme ju kontaktovať.

Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2019 16:34, před 5 lety


Monika Vacková

Dobrý den, společnost mne kontaktovala přes email.Zaslala jsem ji vše co po mě požadovala.Snad vše dojde do zdarneho konce ke spokojenosti obou stran.
S přáním hezkého večera Monika Vacková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.10.2019 09:47, před 5 lety

Dobrý deň, určite vyriešime požiadavku k Vašej spokojnosti.

Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2019 13:12, před 5 lety


Monika Vacková

Dobrý den, stížnost ještě uzavírat nebudu. Stále nemám odpověď zdali navrati peníze či pošlou zboží nove,jak mi bylo nabídnuto.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 07:24, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2019 12:39, před 5 lety

Dobrý deň, prípad vybavujeme prednostne.


Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2019 07:44, před 5 lety


Monika Vacková

Dobrý den,se společností jsem se domluvila na navrácení peněz.Bylo mi nabídnuto zboží nové,ale bohužel ne to,o které jsem měla zájem.4.11.2019 jsem zasilala číslo účtu s tím že mi peníze pošlou zpět,zatím žádná odezva a ani peníze nepřišli.Hezky den Vacková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 09:19, před 5 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi doplnění stížnosti:

Dobrý den.Uz jsem zde jednu stížnost psala.Se společností jsem se domluvila na navrácení peněz,za poškozené a nefunkční zboží.Byla mi nabídnuta možnost zaslání nového zboží,s tím že daný produkt v mnou zvolené barvě již vyprodali,tudíž by zaslali barevně odlišné od toho,které jsem objednala.To jsem odmítla a trvala na vrácení peněz.4.11.2019 jsem odesílala číslo účtu na jejich vyžádání.Od te doby žádná komunikace a peníze do dnes navráceny nebyli.Prosim tedy o zaslání informace,kdy budou peníze odeslány.Hezky den
Monika Vacková

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.2.2020 09:56, před 5 lety

Dobrý deň, peniaze boli zákazníčke vrátené.

Pekný deň, Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.