Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Přes tento eshop jsem objednala výrobek Chytré hodinky Vigo Prémium Elegant.Po obdržení a rozbalení balíku, jsem byla v šoku. Nejenže jsou hodinky v otřesném stavu -poškrábané, opatlane, plné chlupů,ale i boční vstup pro usb urvany. Hodinky i přes více jak dvě hodiny nabíjení nejdou spustit a ani jinak nereagují. Objednávala jsem zboží nové a ne použité a zničené. Na můj email odeslany na info@vigoshop.cz doteď žádná reakce,telefon nefunguje.Zadam o navrácení částky. Zásilku odešlu zpět tak jak přišla -na dobírku.
Objednávka číslo -721420776,Chytre hodinky Vigo premium Elegant, bílé provedení za 489,-
Žádám o navrácení celé částky.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazníčku sme našli v našej databáze. Budeme ju kontaktovať.
Pekný deň, Vigoshop
Dobrý den, společnost mne kontaktovala přes email.Zaslala jsem ji vše co po mě požadovala.Snad vše dojde do zdarneho konce ke spokojenosti obou stran.
S přáním hezkého večera Monika Vacková
Dobrý deň, určite vyriešime požiadavku k Vašej spokojnosti.
Pekný deň, Vigoshop
Dobrý den, stížnost ještě uzavírat nebudu. Stále nemám odpověď zdali navrati peníze či pošlou zboží nove,jak mi bylo nabídnuto.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý deň, prípad vybavujeme prednostne.
Pekný deň, Vigoshop
Dobrý den,se společností jsem se domluvila na navrácení peněz.Bylo mi nabídnuto zboží nové,ale bohužel ne to,o které jsem měla zájem.4.11.2019 jsem zasilala číslo účtu s tím že mi peníze pošlou zpět,zatím žádná odezva a ani peníze nepřišli.Hezky den Vacková
Od spotřebitelky jsme obdrželi doplnění stížnosti:
Dobrý den.Uz jsem zde jednu stížnost psala.Se společností jsem se domluvila na navrácení peněz,za poškozené a nefunkční zboží.Byla mi nabídnuta možnost zaslání nového zboží,s tím že daný produkt v mnou zvolené barvě již vyprodali,tudíž by zaslali barevně odlišné od toho,které jsem objednala.To jsem odmítla a trvala na vrácení peněz.4.11.2019 jsem odesílala číslo účtu na jejich vyžádání.Od te doby žádná komunikace a peníze do dnes navráceny nebyli.Prosim tedy o zaslání informace,kdy budou peníze odeslány.Hezky den
Monika Vacková
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby se k situaci vyjádřila.
Dobrý deň, peniaze boli zákazníčke vrátené.
Pekný deň, Vigoshop