Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
objednal jsem si na webu svetomat.cz košili. Nechci komentovat dobu doručení, to je můj problém, ale po 40 dnech mi přišla dodávka z Číny, košile mi je malá. Oslovil jsem prodejce a přišla mi následující odpověď:
Dobrý den,
Velice nás mrzí tato zkušennost. Bylo zboží vybráno pečlivě podle velikostní tabulky? Je to totiž velice důležité, abychom předešli dalším komplikacím. Zboží je od dodavatele ze zahraničí a poslat ho zpět jen kvůli výměně velikostí by se vám neskutečně prodražilo a trvalo by to opět velice dlouho.
Samozřejmě se těmto případům občas nedá předejít. A proto se je snažíme zákazníkovy kompenzovat z naší strany jednoduchým řešením. Nabízíme vám opravdu veliký slevový kód pro objednání nového zboží, již správné velikosti. Tento slevový kód je tak veliký, že to vyjde daleko levněji, než zmíněná výměna zboží + budete mít úplně nové kusy. Ty staré můžete věnovat/nebo prodat. S trochou štěstí se vám peníze vrátí, či ještě zbyde něco navíc.
Slevový kód na tento druh nákupu u nás je - OMLUVA - prosíme ale, abyste pěčlivě vybral zboží podle tabulky. Pro jistotu si přeměřte své stávající oblečení, nebo sebe, aby byla jistota v centimetrech.
Zboží se budeme snažit doručit přednostně, protože chápeme to, že jste se zbožím již počítal a mohl ho tak využít.
Děkujeme vám za pochopení. Je pro nás velice důležité, abychom vše vyřešili ve spokojenosti obou stran.
Moc si toho vážíme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lenka Bělohlávková, Světomat.cz
Mě tak nějak nezajímá, že s tím má prodejce vysoké náklady. podle mě platí právo na 14 odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že daná společnost provozuje web, který se jeví jako e-shop, který je v českém jazyce, potom spotřebiteli plynou stejná práva, jako při zakoupení zboží v jakémkoli jiném elektronickém obchodě. Společnost by tak měla umožnit součinnost pro umožnění od smlouvy odstoupit. Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
Zkontrolujte prosím svůj spamový filter na emailu. Email, který dává jasné instrukce k vrácení zboží vám byl již dávno zaslán. Pokud ho nedokážete dohledat, ozvěte se na email a my vám ho odešleme znovu do otevřené konverzace, aby se nemohl počítat mezi spam, nebo hromadné emaily.
Zboží nám samozřejmě můžete vrátit - máte jasné pokyny na našem webu v sekci reklamace / vracení zboží.
Hezký den
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.