Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#36398Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2019, před 5 lety

Veronika Hambálková

Znění stížnosti

1.února 2019 jsme zakoupili na eshopu Smarty CZ mobilní telefon značky Umidigi One Pro.

9.4. 2019 byl přijat na reklamaci z důvodu nefunkčnosti displaye, blikal různými barvami a když se ho podařilo dostat do továrního nastavení přestal fungovat úplně.

Tato reklamace byla uznána
Vaše reklamace byla vyřízena, vzhledem k povaze vady, záruční opravou - výměnou systémové desky a krytu baterie, nové IMEI: 352416100234667

Telefon fungoval bez problému dalších pár měsíců, při výměně zadního ochranného obalu se nám ho povedlo lehce odřít na boční straně což je uvedené i v reklamačním protokolu( po obvodu lehce odřeně)
Na funkci nemělo žádný vliv telefon fungoval bez problémů.

Koncem září při pokusu přijmout hovor se odlepil LCD display a opět začal blikat různými barvami.

25.9. 2019 přijat na další reklamaci

Která byla 23.10.2019 zamítnuta.
Vaše reklamace byla jako záruční zamítnuta - v servisním středisku zjištěno mechanické a torzní poškození LCD kompletu. Uváděná závada má přímou souvislost s mechanickým poškozením.

24.10. 2019 Odepsán email že nesouhlasím se zamítnutím reklamace, pokud se display nějak poškodil po odlepení když ho držely jen kabely za to přeci snad já nemohu

25.10. 2019
Zařízení je prohnuté – viz fotografie v příloze. K ohnutí zařízení dochází pokud je na něj například vyvíjen dlouhodobý nepřiměřený tlak (např. při nosení v kapse kalhot) či pády. Uváděná závada má přímou souvislost s mechanickým poškozením.

Takže telefon u kterého proběhla při první reklamaci oprava výměnou systémové desky a krytu baterie, protože začal displej hrát všemi barvami, se v září odlepí celý, dle vyjádření společnosti nošený příliš v kapse, zakoupený v únoru z toho měsíc na reklamaci, takže vlastně nějakých 6 měsíců užívání je prohnutý od přílišného nošení v kapse?

Nesouhlasím s odmítnutím záruční opravy.


Produkt

Umidigi One Pro


Požadované řešení

Výměna zboží, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 09:32, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2019 09:44, před 5 lety

Dobrý den paní Hambálková,

jak bylo uvedeno v našem emailovém vyjádření:

Zařízení je prohnuto - k ohnutí zařízení dochází pokud je na něj například vyvíjen dlouhodobý nepřiměřený tlak (např. při nošení v kapse kalhot) či pády.

Uváděná závada má přímou souvislost s mechanickým poškozením.

Na zamítnutí Vaší reklamace jako záruční trváme.

Jak také bylo uvedeno v e-mailové komunikaci, pokud s vyřízením reklamace nesouhlasíte doporučujeme obrátit se na ČOI případně soudního znalce.

S pozdravem

Pavlína Slavíková
reklamační oddělení, Smarty CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 10:23, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2019 09:24, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.11.2019 11:38, před 5 lety


Veronika Hambálková

Hodnocení: