Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#36404Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 20 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2019, před 5 lety

Zdeněk Blahna

Znění stížnosti

Dne 25.10.2019 jsem nedostala zásilku,která zřejmě byla určena
do vlastních rukou.V poštovní schránce jsme nalezli pouze výzvu
k vyzvednutí zásilky.Doručovatelka se ani neuráčila zazvonit
a zásilku předat.Podotýkám,že jsem téměř nechodící invalida
a doma mimo vzácných výjimek jsem stále.Stejně tomu bylo i dnes
25.10.2019 a doma byl i můj manžel.Pokoušela jsem se dovolat na pobočku naší ČP ve Sportovní ulici,Praha 10,ale v době od 10,12hod.
do 13,00 hod nikdo telefony nezvedá.Zasílám vám proto stížnost nejen
na doručovatelku,ale i na službu konající zaměstnance přímo
na pobočce.Praktiky,kdy si ČP nechává zaplatit své předražené služby a které pravidelně nevykonává již přesahuje všechny meze.Podávám
podnět na MV jako zřizovatele této nefunkční služby ke zrušení ČP.
Udělejte si to jak chcete,ale svoji zásilku chci doručit do ruky,
protože na pobočku z fyzických důvodů nedojdu a ani tam nemohu stát
hodinovou frontu,než na mne dojde řada.Tuto praktiku,která mě byla
byla provedena dnes ČP již provozuje zcela standardně a pravidelně
nedoručuje.Toto není první případ,kdy jsem byla takto ,,obsloužena" tímto zcela nefunkčním molochem.
S pozdravem Eliška Blahnová


Požadované řešení

Trest pro doručovateku a také pro vedoucí doručovatelek,která
nedohlíží na to,aby doručovatelky nejprve zásilky vyzvedly a snažily se je doručit adresátovi.Obvyklá praktika v současnosti je nyní
rovnou vytisknouit výzvu k vyzvednutí zásilky,aby se náhodou doručovatelé ,,neunavili" jejich nošením adresátům.Navíc dnešní den byl pátek a paní doručovatelka hodně pospíchá,aby si cestou zpět na pobočku ještě případně stačila nakoupit.Podle toho také vaše služby vypadají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2019 13:13, před 5 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.