Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den jsem ohromen lajdáckostí pošty. Za ty ceny je to zlodějina.
Dne 16.10.2019 jsem podával doporučené psaní na Obvodní státní zastupitelství Praha 10. Na jejich webu měli však uvedené špatné PSČ.
Místo psč. 100 00 bylo uvedeno 104 00. Jinak celá adresa správně. Dnes 25.10.2019 se dopis vrátil, a na obálce je přeškrtnuté psč které jsem špatně napsal a opraveno na správné a napsáno : 100 00-P10- Vršovice Tím dle mého je adresa již správná. Ale na druhé straně dopisu je kulaté razítko s pošty 100 00, tak asi bylo již na správné poště ale hned vedle další razítko a zaškrtnuté políčko: nedostatečná adresa.
Tak že , dopis se dostal na správnou poštu a nějaká inteligentní osoba to poslala zpět. Nevím tedy proč ale dělá to na mne dojem opravdu hrozný.
Nevidím tedy důvod nechat se okrádat od pošty o 44,- Kč za dopis, který se vrátí i když třeba se zpožděním doputoval na správnou poštu. Jaký lidi tam proboha pracují? asi hlupáci nebo to nechápu?
Pašek
vrácení 44,- Kč, jako poštovného, a 48,- Kč jako dopravné na poštu a zpět při podání, a to tedy 92,- Kč celkem na účet:167364957/0300
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman