Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před 2 měsíci jsem objednala v eshopu Tomtex zboží, které jsem zaplatila převodem a dodnes jsem se objednávky nedočkala. Napřed výmluvy, že jim dodavatel neposla zboží a pak nekomunikace. Na emaily eshop nereaguje a když jsem se dovolala ,tak jsem se dočkala odpovědi, že mi zboží nepošlou, protože jsem jim dala na Heuréce negativní hodnocení.Jedná se o částku 1839 Kč.
Rolly Toys-vlek John Deere 122165
vrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Byla-li prodávajícímu poskytnuta přiměřená dodatečná lhůta k dodání zboží (může být poskytnuta i mlčky), spotřebitel má v případě jejího marného uplynutí právo od smlouvy odstoupit dle § 1978 občanského zákoníku. Učiní-li tak, musí mu prodávající ve stanovené lhůtě vrátit zaplacené finanční prostředky, protože došlo ke zrušení smlouvy od počátku.
Společnost TOMTEX s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Jestliže spotřebitelka od smlouvy odstoupila a peníze jí nebyly vráceny, je třeba nárok uplatnit v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.