Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, chtela bych si stezovat na nedodrzovani jizdniho radu a to v case 15:01,kdy ma autobus stavet na zastavce Sadov, Lesov smer Ostrov. Pracuji v porcelance, pracovni dobu mam do 15:00. Hodne casto autobus ze zastavky odjizdi uz ve 14:59,takze cekam na spoj, ktery jezdi 15:03. Ten ale dnes zastavkou projel uz ve 14:57 a spoj, ktery ma jet 15:01 jel uz ve 14:58. Jizdenku mam schovanou jako dukaz. Pro me je to problem, pokud si odchod odpichnu i o vterinu pred 15tou hodinou, musim si posledni pulhodinu nadelavat. Nestalo se to dnes poprve, proto uz jsem rozhodla pro stiznost.
Prosim o domluvu ridicum, aby jezdili jak maji. Dekuji
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.