Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#36416Chozeni se psy do kauflandu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2019, před 5 lety

Triantafyllos Akritidis

Znění stížnosti

do kauflandu v jeseniku chodi majitele psů i se psy do kauflandu ,maji je v naruči nebo v taškach psi hladi a ti je olizuji a pak vidim jak omakavaji ovoce a pečivo a nikdo jim nic neřekne je to po strance hygieny hrůza a navic tam je zakaz vstupu psů a je jedno jak tam vstoupy ,a i když jsem to dvakrat řekl že tam někdo je se psem tak se nic nedělo ,je to špinavy super market ,kde se pomali štitim ja osobně nakupovat když vidim takove věci ,děkuji za kladne vyřizeni !


Požadované řešení

nedovolit majitelům psů vstupovat se psy do supermarketu !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 12:03, před 5 lety

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.

Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2019 14:47, před 5 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 13:25, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.11.2019 20:33, před 5 lety


Triantafyllos Akritidis

doufam že už lide nezodpovědni nebudou chodit se psy do super marketděkuji vam za kladne vyřizeni !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 16:22, před 5 lety

Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.