Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#36417Nedodržení kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2019, před 5 lety

Jiří Hofman

Znění stížnosti

Dne 23. 4. 2019 jsem ve společnosti AAA AUTO – pobočka Hradec Králové zakoupil motorové vozidlo (viz referenční údaje). Během prodeje bylo dohodnuto, že mi bude dodána sada zimních kol na plechových discích do 30. 4. 2019 (toto je konstatováno v Příloze č. 1 ke kupní smlouvě) .
Do současné doby jsem sadu kol neobdržel.
Několikrát jsem se stavoval osobně v pobočce AAA Auto v Hradci Králové, kde mi vždy řekli, že mi kola dodají, naposledy mi sdělili, že mi kola opatři centrála v Praze. Několikrát jsem telefonoval na reklamační oddělení, tam mi vždy sdělili, že zjednají nápravu, což se také nestalo. Vzhledem k počasí budu nucen zakoupit sadu kol na vlastní náklady. Jak mám dále postupovat? Myslím si, že pro tak velkou společnost s takovými prodeji, by neměl být problém dodržet slovo, smlouvu, a kola mi dodat, než ztrácet čas soudními spory.
Za kladné vyřízení děkuji. Jiří Hofman


Produkt

sada zimních kol dle rozměru v TP


Požadované řešení

Dodání sady zimních kol dle rozměru v TP.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 14:36, před 5 lety

Jestliže kupujícímu věc nebyla dodána kompletně, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

V případě, že by spotřebiteli v důsledku porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla škoda, měl by právo se domáhat náhrady této škody dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, který říká, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.11.2019 12:20, před 5 lety

Vážený pane Hofmane,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně dořešení již spojili. Podle mých informací jste si kola převzal. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2019 11:11, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2020 15:59, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.