Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Dne 23. 4. 2019 jsem ve společnosti AAA AUTO – pobočka Hradec Králové zakoupil motorové vozidlo (viz referenční údaje). Během prodeje bylo dohodnuto, že mi bude dodána sada zimních kol na plechových discích do 30. 4. 2019 (toto je konstatováno v Příloze č. 1 ke kupní smlouvě) .
Do současné doby jsem sadu kol neobdržel.
Několikrát jsem se stavoval osobně v pobočce AAA Auto v Hradci Králové, kde mi vždy řekli, že mi kola dodají, naposledy mi sdělili, že mi kola opatři centrála v Praze. Několikrát jsem telefonoval na reklamační oddělení, tam mi vždy sdělili, že zjednají nápravu, což se také nestalo. Vzhledem k počasí budu nucen zakoupit sadu kol na vlastní náklady. Jak mám dále postupovat? Myslím si, že pro tak velkou společnost s takovými prodeji, by neměl být problém dodržet slovo, smlouvu, a kola mi dodat, než ztrácet čas soudními spory.
Za kladné vyřízení děkuji. Jiří Hofman
sada zimních kol dle rozměru v TP
Dodání sady zimních kol dle rozměru v TP.
|
Tweet |
Jestliže kupujícímu věc nebyla dodána kompletně, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
V případě, že by spotřebiteli v důsledku porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti vznikla škoda, měl by právo se domáhat náhrady této škody dle ustanovení § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, který říká, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně nebo i osobě, jejímuž zájmu mělo splnění ujednané povinnosti zjevně sloužit.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Vážený pane Hofmane,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně dořešení již spojili. Podle mých informací jste si kola převzal. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.