Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V obchodě jsem 7.4.2014 objednal materiál na rekonstrukci bytu. Přišlo potvrzení, že objednávka je přijatá. Zaplatil jsem bankovním převodem.
- 18.4.2014 jsem se pomocí emailu dotázal na stav mojí objednávky - žádna odpověď.
- 29.4.2014 jsem to zkoušel znova - bez odpovědi.
- 2.5.2014 jsem podle obchodních podmínek odstoupil od smlouvy. Přišlo potvrzení storna a příslib zaslání peněz zpátky na účet.
- 19.5.2014 opakovaně žádám o vráceni peněz - žádna reakce.
- 26.5.2014 znova připomínám vráceni peněz - žádná reakce.
- 2.6.2014 přišel email, že došlo k uhrazení stornované objednávky.
- 12.6.2014 zasílám email a informuji obchod, že peníze nevrátili.
Do dnešního dne žádna reakce obchodu.
JAP stavební pouzdro UNIBOX, STANDARD - 5ks
Obchod za zhruba jeden měsíc nedokázal požadované zboží doručit. Na dotazy ohledně stavu objednávky - termínu doručení nereagoval. Zboží jsem zakoupil v jiném obchodě a bylo doručeno behěm 2 dní. Požaduji zrácení peněz.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy v souladu s obchodními podmínkami, má právo na vrácení zaplacených finančních prostředků ve stanovené lhůtě. Odstoupením od smlouvy se plnění stává bezdůvodným obohacením, které musí být vydáno.
Společnost bydlenísnů.cz s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.