Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednála jsem si od teto společnosti zboží 14.6.2017,dne 17.6.2014 mi příšel email že zboží bylo odesláno českou poštou,jak jsem uvedla na objednavce,20.6.2014 jsme se na česke poště informovala,o žadný objednavce nevěděli.20.6.2014 mi příšel email že jsem zboží nevyzvedl,a proto jím mám zaplatit smluvní pokutu ve výši 300kč,tak jsem jim odpověděla že mi nic od nich přes českou poštu nepříšlo,opět odpověd že služby česke pošty prý zrušily,a že zasílku odeslali přes ppl,což mě neinformovali,mají jen pravdu v tom že mi přišla od ppl email o dobirce,ale tomu jsme nevěnovala bohužel pozornost,protože jsem si přes ppl nic neobjednála,jak jsem psala na objednávce a i na faktuře je uveden zpusob doručení česká pošta,dale mi bylo emailem sděleno že pokud jim nezaplatím smluvní pokutu tak to dale předají vymahačske firmě,tak se chová obchodník?Eliška Foltýnková
Bezdratová myš
Storno požadavku-Smluvní Pokuta
|
Tweet |
Smlouva byla uzavřena, to znamená, že změna smlouvy musí být provedena pouze dohodou obou stran. V tomto případě měl prodávající informovat spotřebitele o změně přepravce. Není nám známo, zda PPL informuje zákazníky v předmětném e-mailu, od koho je zásilka, kterou jim dodávají.
Navíc pokud je smluvní pokuta obsažena ve smluvních podmínkách, je její sjednání dle nálezu Ústavního soudu ze dne 21. 11. 2013, sp. zn. I.ÚS 3512/11, neplatné.
Paní Petra Rychlíková byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.