Společnost


Petra Rychlíková

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3643Smluvní pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2014, před 11 lety

Elička Foltýnková

Znění stížnosti

Objednála jsem si od teto společnosti zboží 14.6.2017,dne 17.6.2014 mi příšel email že zboží bylo odesláno českou poštou,jak jsem uvedla na objednavce,20.6.2014 jsme se na česke poště informovala,o žadný objednavce nevěděli.20.6.2014 mi příšel email že jsem zboží nevyzvedl,a proto jím mám zaplatit smluvní pokutu ve výši 300kč,tak jsem jim odpověděla že mi nic od nich přes českou poštu nepříšlo,opět odpověd že služby česke pošty prý zrušily,a že zasílku odeslali přes ppl,což mě neinformovali,mají jen pravdu v tom že mi přišla od ppl email o dobirce,ale tomu jsme nevěnovala bohužel pozornost,protože jsem si přes ppl nic neobjednála,jak jsem psala na objednávce a i na faktuře je uveden zpusob doručení česká pošta,dale mi bylo emailem sděleno že pokud jim nezaplatím smluvní pokutu tak to dale předají vymahačske firmě,tak se chová obchodník?Eliška Foltýnková


Produkt

Bezdratová myš


Požadované řešení

Storno požadavku-Smluvní Pokuta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 09:57, před 11 lety

Smlouva byla uzavřena, to znamená, že změna smlouvy musí být provedena pouze dohodou obou stran. V tomto případě měl prodávající informovat spotřebitele o změně přepravce. Není nám známo, zda PPL informuje zákazníky v předmětném e-mailu, od koho je zásilka, kterou jim dodávají.
Navíc pokud je smluvní pokuta obsažena ve smluvních podmínkách, je její sjednání dle nálezu Ústavního soudu ze dne 21. 11. 2013, sp. zn. I.ÚS 3512/11, neplatné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:46, před 10 lety

Paní Petra Rychlíková byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.