Společnost


Green Alliance, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#36436Nevrátenie zálohovej platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2019, před 5 lety

Ernest Domotor

Znění stížnosti

môj prípad súvisí s nevratením zálohovej platby
za online objednávku, ktrorú som vrátil v 14 dňovej zákonnej lehote bez
udania dôvodu. Jedná sa o kúpu solárného panela od firmy
Topimzdarma z Plzňe. Firma nedvýha telefon ani neodpovedá na maily.
Mám všetky doklady od prepravných spoločnosti, že kedy to poslali a
kedy prebrali balík naspäť. Tvrdia, že podpis na doklade o prevzatí je sfalšovaný a DPD tvrdí opak , ktorý už dva krát preverovali u kuriera.Prepravný štítok 06505531963647. Dakujem. S pozdravom Domotor Doteraz mi neposlali ani faktru ,ani nič k produktu, návod, záručný list nič


Produkt

Solárný panel,


Požadované řešení

Vrátiť peniaze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 15:03, před 5 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení, spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku. Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud společnost tvrdí, že byly některé dokumenty zfalšovány, měla by sví tvrzení i prokázat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2019 10:53, před 5 lety

Spotřebitel nás informoval, že došlo k navrácení zálohové platby. stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.