Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36438Mimořádná událost v Hrušovanech u Brna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2019, před 5 lety

ivana Moravkova

Znění stížnosti

V úterý 22.10.2019 jsem se s kamarádkou vypravila do Brna vlakem 8.28 z Hodonína. Ve Vranovicích museli všichni cestující vystoupit neboť v Hrušovanech strhl ranní vlak elektrickou trolej. čekali jsme všichni před nádražím na slíbené autobusy do Modřic. Za hodinu jeden přijel, naložil třetinu cestujících. Za půl hodiny přijel další vlak od Břeclavi a konečně další 2 autobusy. Průvodčí z břeclavského vlaku se snažila dostat do nacpaného autobusu pána na invalidním vozíku, který před nádražím čekal celou tu dobu. Marně. Zcela nacpané autobusy nás dovezly do Modřic, cestou se pokoušeli nastoupit další cestující. Na cestu zpět jsme chtěly opět použít vlak Českých drah Moravan. Na brněnském Dolním nádraží jsme se ptaly informátorky ČD, vedle které stál průvodčí, jestli už pojede vlak. Bohužel nezvládala psychicky situaci, byla nepříjemná, arogantní. Korunu celé epizodě dodal průvodčí, který pronesl něco v tom smyslu, že nemusíme s ČD jezdit, že můžeme být rády, že nás vůbec vezou. Chápu, že je těžké čelit naštvaným cestujícím, ale pak by ČD měly pečlivě vybírat své zaměstnance a dobře je proškolit. Vždyť oni reprezentují obraz Českých drah v očích veřejnosti, ne úředníci, které běžný cestující nikdy nevidí. České dráhy nám dokonale zkazily pěkný výlet do Brna


Požadované řešení

České události by měly sestavit lepší model pro mimořádné události a lépe proškolit své zaměstnance jak jednat v při takových situacích.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 11:19, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 17:20, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.