Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
žádám Vás tímto o pomoc se zrušením mého členství a celého účtu u této okrádající společnosti. Jelikož jsem žádný účet osobně nezakládala a došlo k zneužití mých osobních údajů i čísla platební karty, kterou jsem již zrušila.
Dne 6.9.2019 někdo založil můj účet s Prémiovým členstvím u této společnosti aniž bych o čemkoliv věděla. Dne 6.10.2019 jsem se zhrozila, kdyz mi byla z účtu stržena částka 2.247,- Kč. Začaka jsme pátrat co se stalo, že o ničem takovém nemám ani tušení a zjistila jsem , že dne 6.9.2019 byla stržena i částka 149,- Kč při založení účtu.
Ihned jsem kontaktovala společnost a zaslala jim výpověď z prémiového účtu mailem i s žádostí o jeho okamžitém ukončení, zrušení účtu a smazání veškerých mých údajů.
Odpověď přišla dne 11.10.2019, že prémiové členství bude zrušeno ke dni 6.1.2020, tj za tři měsíce.
Psala jsem znovu 21.10.2019 na mail na michal.hlavacek@be2.com, aby okamžitě zrušili můj účet, ale přišlo mi jen z automatu, že byl založen jakýsi ticket s jeho číslem s tím, že se mi do 5-ti dnů ozvou. Již žádná komunikace nenastala.
Je to podvodné jednání a žádám o vrácení zaplacené částky a okamžitému zrušení prémiového členství, zrušení účtu a vymazání vešerých údajů. Jední se o protiprávní jednání a proto Vás moc prosím o pomoc. Děkuji
Je to podvodné jednání a žádám o vrácení zaplacené částky ve výši 2.396,- Kč a okamžitému zrušení prémiového členství, zrušení účtu a vymazání vešerých údajů. Jední se o protiprávní jednání a proto Vás moc prosím o pomoc. Děkuji
|
Tweet |
V případě podezření na zneužití platebního prostředku je vhodné kontaktovat Policii ČR.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Na email michal.hlavacek@be2.com jsem již psala. Automat mi odpoveděl, že se mi někdo ze společnosti ozve. Přišla odpověd stále stejného znění, že mé členství bude ukončeno 6.1.2020. Jinak se nic neděje. O vrácení peněz ani nemluvím!!
Spotřebitelce doporučujeme obrátit se na banku s žádostí o tzv. chargeback (reklamaci karetní transakce). Co se týče ukončení členství, stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o reakci.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na případ reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.