Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 16.6.2014 jsem na základě zaslané faktury zaplatila smluvní pokutu 432kč.To je vpořádku.Nyní mě přišla jiná faktura kde pokuta je 468kč a mám zaplatit částku 36kč s upozorněním na účtování úroků.Tak tomu nerozumím.S pozdravem Wanda Císlerová číslo účtu je 3609276222.Pokud došlo k chybě při fakturaci ,myslím,že minimálně omlula za chybu by neškodila
Jak jsem se již vyjádřila omluva jako minimální řešení a rozdíl at zaplati kdo to způsobil
|
Tweet |
V tomto případě záleží, za co byla smluvní pokuta uložena a jakým způsobem byl prováděn její výpočet. Bude vhodné obrátit se pro vysvětlení přímo na společnost.
Hezký den,
v případě částky 432 Kč se jednalo pouze o zálohu na smluvní pokuty, kterou se snažíme vždy vypočítávat přesně tak, aby odpovídala skutečné smluvní pokutě. Pokud však dojde ke zrušení služby dříve, než po uplynutí výpovědní doby, jež je zohledňována při výpočtu smluvní pokuty, může se částka mírně lišit, což nastalo také ve vašem případě.
Velice se omlouvám, pokud byla pro vás tato situace matoucí, avšak částku 36 Kč bude zapotřebí doplatit.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová | O2 Czech Republic a.s.
GURU pro Social Media
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitele.