Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#36445Podvodníci z Be2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2019, před 5 lety

Kamil Sidnikov

Znění stížnosti

Dnes ráno mi přišel divný e mail od be2, že mám zaplatit nějaký dluh 2530 vůči neznámé společnosti která platí reklamu na všech EU stránkách (FaceBook atd.). Když zaplatíš na měsíc 149 czk tak po tobě neprávém žádáji peníze na nějaký VIP premium na 3 měsíce. Díky bohu, že jsem na účtě neměl peníze! Už jsem napsal dopis na Evropský spotřebitelský centrum a zavolál jsem mýmu právnikovy! V úterý du na POLICI podát trestní oznámení, že neprávem strháváji peníze z lidí! A zastrašujou lidí svým tupým psychyckým nátlakem!!! Jsou to podvonici! Nic neplaťe, najděte si dobrýho právníka, který Vás bude chránit před těmito podvodníky ! V úterý ještě pošlu doporučený dopis , ohledně odstoupení od smlouvy a nazdár! Už při prvním emailu vyhrožujou a tlačí na spotřebitele , jest li nezaplatí, tak to předáme ČNB nebo exekucí. Normální společnosti si takovým způsobem nechovají ke svému klientovi! Níkdy víc be2 !!!!!


Produkt

be2 S.à.r.l.


Požadované řešení

Vymazat můj účet z Vaši databazi Be2 na moji žádost (GDPR)! Nebo to budeme řešit přes soud.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 13:10, před 5 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Takové ujednání by bylo tudíž neúčinné, v případě soudního sporu by se jej tudíž společnost nemohla dovolávat.

Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2019 04:57, před 5 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.11.2019 16:46, před 5 lety


Kamil Sidnikov

Výpověď jsem podál 29.10.2019. A nechtěji mi to uznat. Zaplatil jsem za zkušební dobu 1 měsíc za 149 kč. Pak jsem to vlastnoručně sám smazal svoji fotku a deaktivoval účet. Tím pádem mi přišla NALÉHAVÁ zpráva z be2, že to musím uhradit 2530,- do 2.11.2019.

Požádal jsem o okamžitou výpověď !

Poté jsem dostal email od : collections@be2.com

be2 collections

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Bohužel z naší strany není možné akceptovat přiložen dokument, jako doklad o Vaší včasné a řádné výpovědi. Pokud nám nedokážete přeposlat orginál výpovědi s prokazatelným datem a adresou jejího poslání na úhradě dlužné pohledávky trváme.

Taky jsem výpověď poslal na email: zakaznickyservis@be2.cz.

Proč ode mně požádujou adresu trvalého bydliště? Podle vyhlášky GDPR se to nesmí nebo se nějak mylím?

jsem s pozdravem
Artur Ismailov

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2019 17:05, před 5 lety

Jestliže spotřebitel činil kroky jasně směřující k ukončení členství, potom mělo být ukončeno. Požadavek na písemnou výpověď s dalšími údaji je dle našeho názoru nepřiměřený.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:37, před 5 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.2.2020 05:29, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.