Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Obj. č. 111702513, objednáno 14.10.2019 - zaplaceno online, zrušená objednávka ze strany Mall 25.10.2019, peníze zpět na účtě zatím nejsou (dle infomace ZC do 5 pracovních dní). Toto vše OK.
Čemu ale nerozumím, proč Mall neinformuje zákazníka o zrušení Objednávky (telefon, email, SMS...), zákazník nemá čas a ani nechce si trackovat Objednávku, kde se neustále posouvá termín dodání a následně zrušeno - jednalo se o dárek k narozeninám.
Vrcholem všeho je pak reakce slečny ze zákaznického centra, že se jedná o zboží od partnera Mall, tedy s tím ona nic neudělá a na mé upozornění, že by bylo fajn mne informovat, znovu reakce, že se jedná o partnera, Mall vrátí peníze a je vyřešeno. (ostatně nahrávku hovoru máte uloženu). Podotýkám, že nákupem u Mall vzniká vztah pouze mezi mnou a Mall a Váš dodavatel mne jako kupujícího vůbec nezajímá. Očekával jsem spíše omluvu za Mall (bohužel, pokud Vám partner nefunguje, je to na Vás, ostatně si partnera poté můžete vyřešit z Vaší silné pozice později), které jsem se nedočkal.
Peníze vrátíte, tím je vše OK, s tím problém není, ale "nadzvedla" mne slečna ze Vašem zákaznickém centru. Doporučuji Vám si vytvořit interní předpis, jak argumentovat rušení objednávek z Vaší strany, pokud již tak nemáte a není tedy dodržováno. Bylo by to profesionálnější.
Erik Švarcbach
111702513
zlepšení komunikace se zákazníky
|
Tweet |
Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.