Počet nahlášených stížností: | 90 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
dnes mi kuriér doniesol objednaný tovar.
Tovar nie je v objednanej farbe,
nejde o bezpečnostnú obuv, ako bolo prezentované,
šnúrka sa poškodila hneď pri prvom obutí,
leták k topánkam je od úplne iného produktu.
Telefón na predajcu je vypnutý: +420 739 429 526,
Na email so sťažnosťou mi nikto zatiaľ neodpísal contact@devlogist.com
Tovar žiadam vrátiť, neviem však kam ho zaslať.
Nákup prebehol cez instagram, kde nie je o predajcovi žiadne info.
Za topánky som zaplatil 55€ + Kuriér 5€
Topánky immortal-shoes+Green+41
Vrátenie finančných prostriedkov.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zřejmě zahraniční podnikatelský subjekt sídlící v některém ze států EU, doporučujeme spotřebitelovi, aby se případně obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.