Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den všem,
společnost bez mého souhlasu strhla částku 2247.00 CZK. I když jsem dával svůj souhlas pouze pro zkušební tarif na měsíc s naprosto odlišnou částkou. Tu pochopitelně nereklamuji.
Pro jistotu současně řeším blokaci s bankou. Ale rozhodně hodlám řešit tuto formu scamu a reklamovat tuto neoprávněnou transakci.
A také deaktivaci PA.
Na odpověď společnosti čekám. Kontaktoval jsem jí zatím pouze elektronicky na e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
Děkuji
prémiový účet na seznamovací službě
Požaduji vrácení částky, která byla stržena nevyžádaným způsobem.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den
společnost rychle odpověděla a potvrdila zrušení prodloužení PA ("tímto Vám potvrzujeme, že prodloužení Vašeho hrazeného členství bylo již zrušené.
Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu:
16/12/2019 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další poplatky")
Nyní bych rád vyřešil částku 2247.00 CZK, kterou jsem nijak nepotvrzoval jako jsem potvrzoval částku 149.00 CZK za první měsíc (hrazena dne: 16.8.2019).
Ohledně odvolávání se na spam. Není možné dohledat takovou zprávu z důvodů, že každý den přišlo cca 7 mailů od společnosti, což s dalším spamem vytvořilo frontu, která se vytlačí z kapacity spamové schránky.
Každopádně žádné potvrzení změny tarifu jsem nepotvrzoval a taková výše byla stržena bez mého vědomí.
Očekával bych vrácení částky s odečtením za měsíc září a říjen v původním tarifu. Nikde nebylo uvedeno, že automatickým prodloužením se jako spotřebitel zavazuji k platbě 2247.00 CZK.
Se stejným obsahem Vás budu kontaktovat i na mail uvedený výše.
Děkuji
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.