Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nejsem spokojen jak CNB prosetrila stiznost na KOOP .viz link abych nemusel celou situaci znovu popisovat.
https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/28172/cestovni-pojisteni-pro-dva
CNB ukoncila setreni s tim ,ze KOOP ma pravo se rozhodnout koho pojisti a koho ne. To stejne muze tvrdit i restaurace ,kde odmitnou obslouzit hosta s tim ,ze maji pravo se rozhodnout koho obslouzi a koho ne. Vse ma svuj duvod a ja neverim na to, ze KOOP, kde jsem vice jak 10 let mel pojisteni bytu a domacnosti a rok pred touto udalosti jsem bez problemu sjednal cestovani pojisteni se nahle rozhodla bezduvodne nepojistit pouze me a u manzelky nebyl problem ji pojistit.
Po celou dobu co jsem u KOOP sjednaval veskere pojiteni nedoslo k plneni pojistne udalosti ani k opozdeni platby za pojistne. Nebyl zadny duvod proc se mnou nesjednat cestovani pojisteni. Pokud to neni jak tvrdi KOOP a CNB diskriminace,potom nevidim zadny duvod proc KOOP a CNB taji proc se mnou nebyla uzavreno cestovni pojisteni.
Pozaduji od CNB aby znovu prosetrila stiznost na KOOP a uvedla pravy duvod a proc se mnou nebylo sjednano cestovni pojisteni.
|
Tweet |
Portál VašeStížnosti.cz zprostředkovává mimosoudní řešení sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Česká národní banka není smluvní stranou spotřebitelských smluv, nýbrž veřejnoprávním dozorovým orgánem, stížnosti na postup správních orgánů nemohou být na portálu řešeny. Jak byl spotřebitel již informován, společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím naší služby. Z výše uvedených důvodů nemůže být stížnost na portálu řešena a bude uzavřena.