Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.4 2014 jsem uhradil servisní poplatek na 2 roky pro babičku na kartu číslo .429564237648-9 částku 768 kč,dne 30.6 byla služba vypnuta,Žádost o vrácení adekvátní částky za nedodržení smluvních podmínek byla odmítnuta operátorkou,převod na jinou novější kartu odmítnuto také,Považuji to za okradení zákazníka a podvodné jednání.Jelikož službu využívá babička považuji to za okrádání těch kteří se nemůžou bránit.
servisní poplatek
vrácení adekvátní částky nebo převod na jinou kartu
|
Tweet |
Spotřebitel bohužel neuvádí, z jakých důvodů byla služba vypnuta. Pokud smluvní vztah nadále trvá, spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci služby a požadovat slevu z ceny služby, pokud nelze službu využívat z důvodů na straně jejího poskytovatele.
Satelitní televize Skylink byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.