Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3646Zaplacená služba která nejde využívat

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2014, před 11 lety

Ladislav Chmelík

Znění stížnosti

Dne 14.4 2014 jsem uhradil servisní poplatek na 2 roky pro babičku na kartu číslo .429564237648-9 částku 768 kč,dne 30.6 byla služba vypnuta,Žádost o vrácení adekvátní částky za nedodržení smluvních podmínek byla odmítnuta operátorkou,převod na jinou novější kartu odmítnuto také,Považuji to za okradení zákazníka a podvodné jednání.Jelikož službu využívá babička považuji to za okrádání těch kteří se nemůžou bránit.


Produkt

servisní poplatek


Požadované řešení

vrácení adekvátní částky nebo převod na jinou kartu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 09:27, před 11 lety

Spotřebitel bohužel neuvádí, z jakých důvodů byla služba vypnuta. Pokud smluvní vztah nadále trvá, spotřebiteli doporučujeme uplatnit reklamaci služby a požadovat slevu z ceny služby, pokud nelze službu využívat z důvodů na straně jejího poskytovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:51, před 10 lety

Satelitní televize Skylink byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.