Společnost


WARDOW GmbH

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36464Vyřízení reklamace trvá již přes měsíc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2019, před 5 lety

Linda Sojková

Znění stížnosti

Reklamovala jsem batoh, rozjížděl se mu zip. Poslala jsem ho na adresu společnosti, cca do týdne mi napsali e-mail, že batoh přijali k reklamaci, a že mě budou dále informovat. Na můj dotaz cca po 3 týdnech jak to s reklamací vypadá mi napsali, že produkt poslali k výrobci, že nemají stále odpověď, a že vyřízení reklamace může trvat až několik týdnů. Nyní je to již přes 30 dní, což je zákonná lhůta na vyřízení reklamace, a stále nemám žádné vyjádření. Může být problém v tom, že obchod je německý? Mají tam snad jiné lhůty na vyřízení reklamací? Co mohu nyní dělat pro to aby má reklamace dopadla úspěšně a co nejdříve? děkuji


Produkt

Liu Jo Ribelle Batoh černá černá


Požadované řešení

Vyřízení reklamace vrácením peněz v co nejbližší možné době,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 13:24, před 5 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost zaměřuje na české spotřebitele, uplatní se v daném případě český právní řád.

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Německu, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2020 09:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.