Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36469Špatná organizace - mezinarodni ostuda CD

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.10.2019, před 5 lety

Georgina Hoferova

Znění stížnosti

Vazeni, rada bych se s vami podelila o zkusenost s CD pri ktere jsem se musela stydet nejen za spatnou organizaci, ale i za naprosto neprijatelne chovani k zahranicnim zakaznikum.
Jela jsem ze stredy na ctvrtek ( 23.10.-24.10.) nocnim vlakem z Curichu do Tabora. Vse probehlo normalne, do te doby nez nas pruvodci v Ceske republice, nekde pred Ceskymi Budejovicemi upozornil, ze musime vsichni vystoupit a jit na pripraveny nahradni autobus, ktery nas odveze do Tabora. To jsme provedli, trebaze to bylo namahave, protoze v CB neexistuji zadne jezdici schody a ani lift nebyl v dohledu. Za to pred budovou nadrazi stal jiz plny autobus a jakysi CD koordinator tam vykrikoval, ze nenastupovat, nejede do Prahy a je to zastavkovy autobus. Na muj dotaz a dotaz jedne mladsi kolegyne, kde tedy je nas nahradni autobus, pravil, ze ten odjel, protoze nas rychlik mel 15 min zpozdeni. Neverily jsme svym usim: nahradni autobus s par mistnimi pasazery odjede, aniz by pockal na mezinarodni rychlik????? Koordinator to vykrikoval hadavym zpusobem a ukazoval na protilehlou spinavou zed, kde byly prilepeny 2 papiry s jizdnim radem autobusu. Samozrejme nikdo z cizincu nicemu nerozumel a podle jednani a projevu koordinatora meli dojem, ze uz dnes nikdy nic nepojede. Zjistili jsme tedy, ze autobus, ktery na nas mel cekat , odjel a dalsi pojede za 50 minut!!!! Ja jsem vysvetlila cizincum mluvich nemecky situaci a moje kolegyne zase te anglicky mluvici skupine. Nebyt nas dvou, tak nevim, jak by ti chudaci vedeli o co jde . Cekali jsme tedy v huste mlze na kraji silnice , stari, mladsi i deti. Nikdo si nemohl odejit ani na WC, protoze vsichni byli vystraseni z teto necekane situace. Nebylo si kam sednout, zkratka nic. Nemusim snad ani pripominat, ze my dve jsme se stydely za Ceskou republiku a hlavne za Ceske drahy az do zeme!!! Nakonec tedy plrijely autobusy hned tri a my jsme nastoupili, jenze jsme dojeli jen do Veseli a tam presedli na vlak. Nasedli jsme do spinaveho vlaku s nezavirajicimi se dvermi v kupe, se spinou nepruhlednymi okny a se zapachajicim zachodkem a cekali co bude. Neprisel nikdo. Nehlasil nikdo nic!!!!! Brzy jsem zjistila, ze se nejedna o zadny expres, ale o rychlik nevalne kvality, ktery stavel v Sobeslavi, atd. Upozornuji, ze se nikdo neomluvil, natoz aby pak cestujici dostali nejakou kompenzaci alespon ve forme kavy po dlouhem stani u silne frekventovane silnice a v zime. Za tuto cestu jsme si zaplatili nemale sumy za bezpecnou a rychlou jizdu do Prahy a Tabora, ktera se diky nemozne organizaci ze strany CD v Budejovicich promenila v horor. Starsi cizinci byli vydeseni a jenom se ubezpecovali, ze se takto opravdu dostanou do cile sve cesty tedy do Prahy. Zkusenosti cestujicich z rakouskych a svycarskych drah muselo byt v tomto srovnani asi jako stredovek s 21. stoletim!
Ja jsem byla v Tabore v 11:00 hod misto v 9:39 hod. Tedy krome nepohodli, jeste velke zpozdeni. Rada bych slysela stanovisko vedeni CD a pripadne super organizatory v CB, kteri takto ztizili mnoha lidem jejich drahe cestovani a mnoha cizincum dokazali zkazit prvni dojmy v Ceske republice svym lajdackym a negativnim pristupem bych podle zasluh odmenila. Nejaka kompenzace nebo satisfakce ze strany CD by byla vic nez na miste.
S pozdravem
G. Hoferova, cestujici ve vagonu 374, misto 51, 23.10. ve 20:00 hod z Curichu


Produkt

Vlak 20:00 z Curichu do Prahy, dne 23. - 24.10.2019


Požadované řešení

Kompenzace napr. ve forme poukazky a vyrazne pouceni pro neschopne organizatory vyluk v Ceskych Budejovicich.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 07:20, před 5 lety

Náhradní autobusová doprava je organizována dle výlukového jízdního řádu. Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2019 17:16, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.