Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3647Špatně účtované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.07.2014, před 11 lety

Daniela Bártíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
včera (1.7.2014) jsem zakoupila v Penny Marketu Plzeň, Edvarda Beneše 581/21a lahev alkoholického nápoje Amundsen Lime-mint 0,5 l. Toto zboží bylo v regále "akce", kde konkrétně na toto zboží s touto konkrétní charakteristikou (Amundsem LIME-MINT) byla cenovka 99,90 Kč (možná i 99,- Kč).
Až doma jsem zjistila, že mi za toto zboží bylo účtováno 135 Kč. Dnes 2.7. jsem se znovu šla přesvědčit, zda na cenovce v akční nabídce je údaj Lime- mint 99, 90 Kč. Protože byl, chtěla jsem po pracovníkovi obchodu informaci, zda ještě můžu uplatnit reklamaci. Bylo mi odpovězeno, že nikoliv neb se každý den přeceňuje. Zaměstnanec tohoto obchodu byl tak rychlý, že jsem neměla možnost vznést další otázky.
Rozdíl 35 Kč na jedné lahvi mi přijde dost, určitě ten den jsem nebyla jediná.
Zajímalo by mě (i pro příští možné případy), zda opravdu není možné zjistit cenu zboží z předešlého dne a zda je možné, že se u této firmy může měnit cena z úterý na středu (akce začínají ve ČT).
Děkuji moc. Daniela Bártíková


Produkt

Alkoholický nápoj 0,5 l Amundsen LIME-MINT 15 vol.


Požadované řešení

Prosím o vysvětlení problému, popř. vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 09:16, před 11 lety

Je žádoucí, aby si spotřebitel kontroloval vyúčtování ihned. Později by musel prokazovat, že v předmětný den určité zboží stálo jinou cenu. V tomto případě záleží, zda bylo zboží např. uvedené v letáku, který deklaroval výhodnější cenu po určitou dobu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.9.2014 17:06, před 10 lety

Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.