Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
včera (1.7.2014) jsem zakoupila v Penny Marketu Plzeň, Edvarda Beneše 581/21a lahev alkoholického nápoje Amundsen Lime-mint 0,5 l. Toto zboží bylo v regále "akce", kde konkrétně na toto zboží s touto konkrétní charakteristikou (Amundsem LIME-MINT) byla cenovka 99,90 Kč (možná i 99,- Kč).
Až doma jsem zjistila, že mi za toto zboží bylo účtováno 135 Kč. Dnes 2.7. jsem se znovu šla přesvědčit, zda na cenovce v akční nabídce je údaj Lime- mint 99, 90 Kč. Protože byl, chtěla jsem po pracovníkovi obchodu informaci, zda ještě můžu uplatnit reklamaci. Bylo mi odpovězeno, že nikoliv neb se každý den přeceňuje. Zaměstnanec tohoto obchodu byl tak rychlý, že jsem neměla možnost vznést další otázky.
Rozdíl 35 Kč na jedné lahvi mi přijde dost, určitě ten den jsem nebyla jediná.
Zajímalo by mě (i pro příští možné případy), zda opravdu není možné zjistit cenu zboží z předešlého dne a zda je možné, že se u této firmy může měnit cena z úterý na středu (akce začínají ve ČT).
Děkuji moc. Daniela Bártíková
Alkoholický nápoj 0,5 l Amundsen LIME-MINT 15 vol.
Prosím o vysvětlení problému, popř. vrácení peněz.
|
Tweet |
Je žádoucí, aby si spotřebitel kontroloval vyúčtování ihned. Později by musel prokazovat, že v předmětný den určité zboží stálo jinou cenu. V tomto případě záleží, zda bylo zboží např. uvedené v letáku, který deklaroval výhodnější cenu po určitou dobu.
Společnost Penny Market s.r.o. se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost z důvodu nereakce subjektu uzavřít.