Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 16.10.2019 jsem objednál bezdrátová sluchátka značky Apple Airpods 2 s termínem doručení druhy den od objednávky tedy 17.10.2019. Platil jsem online - bankovní kartou. Zboží jsem si stále nepřebral, protože nebylo doručené. Doručeno mělo být do Mallboxu. Po týdenu sledování objednávky v Mall účtu, kde se termín doručení každý den oddaloval jsem 23.10.2019 přišel na kamennou výdejnu s prosbou co mám dělat. Zde mě odkázali na zákanický servis, že oni budou vědět co se stalo.
Onen den jsem volal, že zboží potřebuji a pokud není potřebuji stornovat objednávku a vrátit peníze. Referentka si vzala číslo účtu a slíbila že vrátí peníze. 23.10.2019 večer mi paní ze zákaznického volal znovu zda bych nebyl ochoten počkat do příštího dne, že by zboží mohlo dojít a že budu informován dopravcem.
Je 29.10.2019 objednávka změnila stav na nedoručeno zboží stále nemám a peníze také ne. Volal jsem opět na zákaznický servis, kde si opět vzali číslo účtu a řekla mi, že se nedá nic dělat a musím počkat.
Nevíce mi však vadí to, že nemohu otevřít reklamační žádost, nemohu emailem napsat problém musím vždy volat a nikdo mi nebyl schopen napsat email o tom, že peníze vrátí nebo že objednávka nebyla doručena. Vše je na dobré slovo a absolutně bez záruky provedení požadavku. Mrzí mě to s Mallem jsem neměl nikdy problém.
Očividně i po projití jiných stížností internetový obchod má problém s dopravci. Pevně doufám, že Mall stížnosti čte a zařídí rychlejší provedení mé žádosti.
APPLE Apple AirPods s nabíjecím pouzdrem MV7N
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.