Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
při dovolené v Tunisku (8.-18.10.2019) mi byla stržena částka 217,80 Kč, za údajně přijatý hovor dne 16.10.19 ve 14,42 v délce cca 4 minuty (55 Kč/min.). Jelikož jsem žádný takový hovor v žádném případě nepřijala a žádný takový přijatý hovor není zaznamenán ve složce Protokoly mého mobilu, reklamovala jsem tuto skutečnost u společnosti O2. Odpovědí mi bylo, že reklamaci neshledávají oprávněnou, že rozhodující je výpis z provozu ústředny příslušného roamingového operátora. Na mou žádost, aby mi sdělili číslo telefonu, ze kterého jsem hovor přijala, byla jsem odmítnuta s tím, že to nelze. Jelikož jsem si naprosto jistá, že jsem kromě jednoho hovoru s dcerou v den příjezdu na dovolenou nepřijala celou dobu pobytu jediný další příchozí hovor, podávám tímto stížnost na neoprávněné čerpání roamingu a požaduji vrácení účtované částky.
Vzhledem k tomu, že i na Vašich stránkách jsem našla naprosto stejný popis postupu O2 v případě jiného stěžovatele (např. v roce 2014, další jsem nehledala), považuji O2 za naprosto neseriozního poskytovatele služeb, který se obohacuje (nebo to trpí svému roamingovému partnerovi) na úkor svých klientů.
čerpání roamingu během pobytu v Tunisku
Vrácení částky 217,80 Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
daný hovor byl, jak uvádíte, již prověřován reklamačním oddělením a k podnětu na jeho účtování z Vaší strany dle reklamačního oddělení došlo. Je mi líto, avšak na výsledku řešení reklamace trváme. Děkuji za pochopení.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Já přesto a svém tvrzení trvám a a považuji přístup 02 za nehorázný. Vzhledem k tomu, že se takovýto přístup od 02 dá očekávat i v budoucnu při cestách mimo eurozónu (a nebudou to jen inkriminované 4 minuty, ale třeba 40 minut x 55 Kč), odcházíme celá rodina od O2, neboť nehodláme strpět takovýto přístup O2 ke svým klientům a nehodláme se nechat okrádat.Předpokládám, že nejsem jediná, koho 02 takto okradli a uvítám zkušenost jiných postižených. DTestu děkuji za intervenci, i když marnou.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.