Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#36478Neoprávněné čerpání roamingu za příchozí hovor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2019, před 5 lety

Hana Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den,
při dovolené v Tunisku (8.-18.10.2019) mi byla stržena částka 217,80 Kč, za údajně přijatý hovor dne 16.10.19 ve 14,42 v délce cca 4 minuty (55 Kč/min.). Jelikož jsem žádný takový hovor v žádném případě nepřijala a žádný takový přijatý hovor není zaznamenán ve složce Protokoly mého mobilu, reklamovala jsem tuto skutečnost u společnosti O2. Odpovědí mi bylo, že reklamaci neshledávají oprávněnou, že rozhodující je výpis z provozu ústředny příslušného roamingového operátora. Na mou žádost, aby mi sdělili číslo telefonu, ze kterého jsem hovor přijala, byla jsem odmítnuta s tím, že to nelze. Jelikož jsem si naprosto jistá, že jsem kromě jednoho hovoru s dcerou v den příjezdu na dovolenou nepřijala celou dobu pobytu jediný další příchozí hovor, podávám tímto stížnost na neoprávněné čerpání roamingu a požaduji vrácení účtované částky.
Vzhledem k tomu, že i na Vašich stránkách jsem našla naprosto stejný popis postupu O2 v případě jiného stěžovatele (např. v roce 2014, další jsem nehledala), považuji O2 za naprosto neseriozního poskytovatele služeb, který se obohacuje (nebo to trpí svému roamingovému partnerovi) na úkor svých klientů.


Produkt

čerpání roamingu během pobytu v Tunisku


Požadované řešení

Vrácení částky 217,80 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2019 10:29, před 5 lety

Pokud spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.11.2019 14:54, před 5 lety

Dobrý den,

daný hovor byl, jak uvádíte, již prověřován reklamačním oddělením a k podnětu na jeho účtování z Vaší strany dle reklamačního oddělení došlo. Je mi líto, avšak na výsledku řešení reklamace trváme. Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.11.2019 15:18, před 5 lety


Hana Svobodová

Já přesto a svém tvrzení trvám a a považuji přístup 02 za nehorázný. Vzhledem k tomu, že se takovýto přístup od 02 dá očekávat i v budoucnu při cestách mimo eurozónu (a nebudou to jen inkriminované 4 minuty, ale třeba 40 minut x 55 Kč), odcházíme celá rodina od O2, neboť nehodláme strpět takovýto přístup O2 ke svým klientům a nehodláme se nechat okrádat.Předpokládám, že nejsem jediná, koho 02 takto okradli a uvítám zkušenost jiných postižených. DTestu děkuji za intervenci, i když marnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2020 16:35, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.