Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#3648Neuznaná reklamace kabelky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2014, před 11 lety

Lenka Fortelná

Znění stížnosti

Koupila jsem u této společnosti kabelku za 999,- Po dvou dnech nošení se mi vzadu úplně vydřela. Poslala jsem ji tedy na reklamaci, byla mi vrácena s tím, že je to mechanické poškození. Po dvou dnech? To je opravdu směšné, vše završilo arogantní chování vedoucí, která mi řekla, že jestli se mi to nelíbí, ať to dám soudnímu znalci.


Produkt

Černá kabelka s uchy k nošení přes rameno či v ruce je ozdobená třpytivými kamínky. 961-6417


Požadované řešení

Chci samozřejmě vrátit peníze, od této společnosti nebudu nosit už nikdy nic.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 09:08, před 11 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Znalecký posudek by mohl vylepšit postavení spotřebitele v případném sporu. V tomto případě doporučujeme nejprve konzultaci se znalcem, zda může posoudit vadnost materiálu, případně jinou příčinu. Kdyby se opravdu jednalo o mechanické poškození, reklamace byla skutečně neoprávněná. Dále je možné znovu uplatnit nesplněnou jakost při převzetí dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku a požadovat od prodejce vyvrácení domněky o vadnosti zboží při převzteí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:40, před 10 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.8.2014 16:40, před 10 lety


Lenka Fortelná

Hodnocení: