Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem u této společnosti kabelku za 999,- Po dvou dnech nošení se mi vzadu úplně vydřela. Poslala jsem ji tedy na reklamaci, byla mi vrácena s tím, že je to mechanické poškození. Po dvou dnech? To je opravdu směšné, vše završilo arogantní chování vedoucí, která mi řekla, že jestli se mi to nelíbí, ať to dám soudnímu znalci.
Černá kabelka s uchy k nošení přes rameno či v ruce je ozdobená třpytivými kamínky. 961-6417
Chci samozřejmě vrátit peníze, od této společnosti nebudu nosit už nikdy nic.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Znalecký posudek by mohl vylepšit postavení spotřebitele v případném sporu. V tomto případě doporučujeme nejprve konzultaci se znalcem, zda může posoudit vadnost materiálu, případně jinou příčinu. Kdyby se opravdu jednalo o mechanické poškození, reklamace byla skutečně neoprávněná. Dále je možné znovu uplatnit nesplněnou jakost při převzetí dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku a požadovat od prodejce vyvrácení domněky o vadnosti zboží při převzteí.
Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: