Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,16.9.2019 jsem Vám odeslala k reklamaci kabelku. Reklamace mi byla Vámi po emailu uznána a já doposud ani po několika telefonních i písemných výzvách nemám od Vás na svém účtu vrácené peníze. Na emaily vůbec nereagujete a telefon berete jen občas,kde mi jen dokola slibujete, že peníze budou odeslány. Reklamace by měla být vyřízena nejpozději do 30 dnů a já již čekám přes šest týdnů.
Dámská kabelka Abakus- kufřík, semiš, lak šedý
Okamžité vrácení peněz.
|
Tweet |
Z popisu stížnosti není zřejmé, zda spotřebitelce uznáním reklamace vznikl nárok od smlouvy odstoupit. Pokud by např. bylo možné vadu odstranit dodáním nové věci, spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit nemá.
Nicméně prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byla uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.