Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 29. 10. 2019 mi přišla sms v 7:33 s textem, že mi bude doručen balík v čase 8:43 - 10:43 a že pro změnu mohu volat, což jsem obratem udělal a panu kurýrovi jsem zavolal, zeptal jsem se, jestli je možné čas doručení posunout alespoň na 13:00, na což se z telefonu ozvalo prosté "nemohlo", pán ani nepozdravil. Protože na balík nedočkavě čekám, tak jsem si tedy den zařídil tak, abych doma byl, pan kurýr mě však v 9:38 pouze prozvonil a to takovým způsobem, že mobil nevydal ani hlásku, tedy jen formálně aby měl záznam v telefonu. Takové jednání mi přijde maximálně neprofesionální a neslušné ale podle ostatních "stížností" tady zjišťuji, že je to pro ně normální. Doporučuji tedy Geisu se vyhnout, minimálně v uvedené lokalitě.
Chovat se normálně.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.