Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer. Před rokem jsem se registrovala v seznamce. A neupozornila jsem, ze chci po 14 denni lhůtě ukončit platnostn. Timto mi bylo strzeno z účtu 2000kč. Dále jsem zablokovala kartu v nevedomi ze se jednalo o tuto společnost a proto jsem žádné platby neprovelda. Dostala jsem dopis s částkou na zaplacení 259,86 euro. Platba byla již provedena, ale ještě jsem nedostala žádné vyjádření o zrušení premiérového účtu. Tímto prosím o vyjádření společnosti a zaslavi potvrzení o ukončení premioveho účtu a následného smazání o osobnich údajů. Dle zakona upozorním, že při vyjádření k me žádosti. Přidáme situaci k polici ČR. Děkuji za ochotu s pozdravem Křivánková Vla.
Be2
. Před rokem jsem se registrovala v seznamce. A neupozornila jsem, ze chci po 14 denni lhůtě ukončit platnostn. Timto mi bylo strzeno z účtu 2000kč. Dále jsem zablokovala kartu v nevedomi ze se jednalo o tuto společnost a proto jsem žádné platby neprovelda. Dostala jsem dopis s částkou na zaplacení 259,86 euro. Platba byla již provedena, ale ještě jsem nedostala žádné vyjádření o zrušení premiérového účtu. Tímto prosím o vyjádření společnosti a zaslavi potvrzení o ukončení premioveho účtu a následného smazání o osobnich údajů. Dle zakona upozorním, že při vyjádření k me žádosti. Přidáme situaci k polici ČR. Děkuji za ochotu s pozdravem Křivánková Vladěna.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),
děkujeme Vám.
Dobrý den, již jsem kontaktovala na email michal.hlavacek@be2.cz.
A byla mi zaslána zpráva, že můj profilový účet nebyl prémiový ale běžný,bezplatný.
Dále jsem zaslal email s výpovědí a požaduji navrácení penež s částkou 259,86 euro.
Děkuji s pozdravem.
Křivánková Vladěna
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.