Společnost


KALISI TRADE SE

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3650Nevrácené peníze při odstoupení do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2014, před 11 lety

Petr Polák

Znění stížnosti

Dobrý den, před časem jsem si zakoupil u této společnosti mobilní telefon LG L9 Optimus II. Vyzvedl jsem si ho na prodejně a doma jsem zjistil, že telefon je z italské distribuce přesto, že na to prodejce neupozornil předem. Rozhodl jsem se tedy telefon vrátit po 5ti dnech od zakoupení. Mobil byl vrácen dne 9.6. Potrvrzení o přijetí mám. Od té doby se prodejce neozval a reagoval až na mou urgenci 1.7.
Prodejce mi chtěl vrátit o 399 Kč méně s tím, že jeho dodavatel si strhnul 199 Kč za znovunalepení marketingové folie na displej (se kterou se mobil používat nedá) a dále za výměnu nepoškozeného datového kabelu, protože ten se údajně musí měnit vždy, když se telefon vrací.
Nevím, jakým způsobem se mám nyní zachovat. Telefon jsem vrátil bez poškození v továrním nastavení, což mám i potrvzeno v příjemce, a nyní mám doplácet 399 Kč za nalepení folie a výměnu datového kabelu? Zdá se mi to trochu zcestné.
Jak se můžu v tomto případě bránit?

Děkuji za informaci.

Petr Polák


Produkt

LG D605 Optimus L9 II White


Požadované řešení

Chtěl bych vrátit peníze v plné výši, když jsem vrátil nepoškozený telefon ve 14tidenní lhůtě a navíc jsem zakoupil mobil z distribuce EU, o čemž jsem nebyl informován. 399 Kč za nalepení folie a pochybnou výměnu kabelu se mi zdá nepřiměřené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2014 12:35, před 11 lety

Ustanovení § 1831 odst. 2 občanského zákoníku stanoví, že prodávající může po spotřebiteli při odstoupení požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem. Občanský zákoník dále stanoví v § 1833, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 15:54, před 10 lety

Společnost KALISI TRADE SE byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.