Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před časem jsem si zakoupil u této společnosti mobilní telefon LG L9 Optimus II. Vyzvedl jsem si ho na prodejně a doma jsem zjistil, že telefon je z italské distribuce přesto, že na to prodejce neupozornil předem. Rozhodl jsem se tedy telefon vrátit po 5ti dnech od zakoupení. Mobil byl vrácen dne 9.6. Potrvrzení o přijetí mám. Od té doby se prodejce neozval a reagoval až na mou urgenci 1.7.
Prodejce mi chtěl vrátit o 399 Kč méně s tím, že jeho dodavatel si strhnul 199 Kč za znovunalepení marketingové folie na displej (se kterou se mobil používat nedá) a dále za výměnu nepoškozeného datového kabelu, protože ten se údajně musí měnit vždy, když se telefon vrací.
Nevím, jakým způsobem se mám nyní zachovat. Telefon jsem vrátil bez poškození v továrním nastavení, což mám i potrvzeno v příjemce, a nyní mám doplácet 399 Kč za nalepení folie a výměnu datového kabelu? Zdá se mi to trochu zcestné.
Jak se můžu v tomto případě bránit?
Děkuji za informaci.
Petr Polák
LG D605 Optimus L9 II White
Chtěl bych vrátit peníze v plné výši, když jsem vrátil nepoškozený telefon ve 14tidenní lhůtě a navíc jsem zakoupil mobil z distribuce EU, o čemž jsem nebyl informován. 399 Kč za nalepení folie a pochybnou výměnu kabelu se mi zdá nepřiměřené.
|
Tweet |
Ustanovení § 1831 odst. 2 občanského zákoníku stanoví, že prodávající může po spotřebiteli při odstoupení požadovat pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem. Občanský zákoník dále stanoví v § 1833, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Společnost KALISI TRADE SE byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.