Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V létě jsem přešel se svým a manželčiným číslem ke společnosti O2. U této společnosti jsem již měl internet a TV a se službami jsem byl spokojen. Jako bonus k tarifu jsem dostal slevu na telefon, který jsem si byl zakoupit v prodejně o2 v Opavě, prodejna Albert - Olomoucká ulice 1.8.2019. Pán na prodejně byl velice ochotný a příjemný. Pomohl mi vybrat telefon. Jen tak na okraj řekl, že mi k telefonu dává zdarma do krabičky s telefonem předplacenou SIM s nabitým kreditem a také měsíc zdarma pojištění telefonu. Když jsem se zeptal, zda-li bude pojištění po měsíci zrušeno, řekl, že samozřejmě, pokud ho neprodloužím. Na závěr mě vyzval, abych dotykovým perem podepsal do okýnka s displayem převzetí telefonu a čerpání slevy a odsouhlasení podmínek, na kterých jsme se dohodli. K mému překvapení jsem 29.10.2019 zjistil, že mi za měsíc září bylo účtováno 49,-- pojištění telefonu. Když jsem volal na zákaznickou linku, ukázali mi dokument (dodatek ke smlouvě) s mým elektronickým podpisem, který jsem před tím nikdy neviděl. Na výzvu k okamžitému zrušení mi opakovaně odpovídali, že si mám zajít znovu na prodejnu a podat výpověď smlouvy. Jelikož jsem se na internetu dočetl, že nejsem první, kdo byl takto podveden a že vypovědět smlouvu trvá i půl roku, rozhodl jsem se pro tuto formu stížnosti.
Pojištění zařízení
Okamžité zrušení pojištění a vrácení 49,-- za měsíc září, které jsem uhradil.
|
Tweet |
Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele. Pokud by byl při sjednávání služby uveden nepravdivý údaj, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako klamavé konání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost při nabízení služby porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik, bude vhodné se obrátit na dozorový orgán Český telekomunikační úřad.
Dobrý den,
smlouva na pojištění zařízení je vždy uzavřena na dobu určitou, konkrétně na 2 roky, kdy první měsíc nyní nabízíme zdarma. Omlouvám se, pokud Vám na prodejně bylo sděleno něco jiného, nicméně na prodejně jsem nebyl přítomen, z toho důvodu se k tomuto vyjádřit nedokáži.
Pojištění nelze zrušit online, nicméně můžete jej zrušit na kterékoli z našich poboček, přičemž pojištění zanikne skončením pojistného období (vždy měsíční), ve kterém jej zrušíte.
Nesouhlasíte-li s poplatkem 49 Kč za pojištění, pošlete nám, prosím, na info@o2guru.cz rodné číslo nebo IČ, na které máte služby vedeny, vše budeme řešit formou reklamace s našimi specialisty.
Děkuji a jsem s pozdravem
Petr Mišurec, Social Media Guru, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.