Společnost


CATINI EUROPE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:40
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36502Zahradní nábytek od společnosti Catini

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2019, před 5 lety

Jiřina Plavcova

Znění stížnosti

Dobrý den,
Už přes měsíc čekám na to, že si nábytek reklamovany odvezou.
Pořád čekám.

Od začátku objednala jsem přes net , přivezli zaplatili jsme kolem 8000,- ,a pak rozbalili , židle ,dvě poškozený.
Stůl vůbec, obal poškozen.
Dopravce zneužil toho že spěchal byl hulvát a manžel byl nemocen neměl nic přebírat a platit ,taky ode mne by se ničeho nedočkal sprosťák jeden.
,, já v nemocnici.vse řeším.. ,a prosime zjednat nápravu, nás čas , naše čekání volno z práce manžela atd.....
Už dva měsíce se vše vleče....
A dál ...už si nevím rady.

Děkuji za pomoc.
Prosíme ne dopravce ale ředitele společnosti Catini o řešení , vrácení peněz na účet kupujícího, a asi co uzná za vhodné abychom byli my spokojeni.

Děkujeme všem zdvořile.
S pozdravem



Jiřina Coli Plavcova
Design Colours group.


Požadované řešení

Vrátit peníze před odvozem. Z ruky do ruky už nevěřím nikomu .

Myslím si že jsem nezkontroval zboží
Má chyba
Ale já chci kvalitu Itala Němce Čecha
A promiňte nic poškozený nechceme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 08:22, před 5 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat nápravu opravou věci nebo dodáním nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Podle reklamačního řádu společnosti CATINI EUROPE s.r.o. (publikovaném na webové adrese www.avenberg.cz/s9551-reklamacni-rad) může spotřebitelka uplatnit reklamaci v autorizovaném servisu, osobně přímo na servisním středisku Avenberg nebo může vadné zboží zaslat na adresu Catini Europe s.r.o – servisní středisko - reklamace, servis, vrácení zboží, Čestice 209, 387 19 ČesticeT (tel.: + 420 840 408 408, e-mail: servis@avenberg.cz, otevírací doba: Po - Pá 9.00 - 17.00). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 13:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.