Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v únoru jsem vyzkoušela seznamku Be2 s tím, že jsem si předplatila vip členství. Po pár dnech jsem chtěla svůj profil smazat. Seznamka byla naprosto strašná. Smazat však nešel, jelikož jsem měla prémiové členství aktivní. Psala jsem na zákaznickou podporu, že bych chtěla svůj profil smazat, protože ho nadále využívat nebudu. Dále si už nepamatuji, co mi bylo odpovězeno ale můj profil již aktivní není. Nelze se na něj přihlásit. Zkoušela jsem to i přes obnovu hesla ale na email mi nic nepřišlo. Spam samozřejmě kontroluji. Takže tím pádem jsem celou věc brala jako uzavřenou takže to pro mě byl opravdu velký šok, když mi přišel DOPIS, že dlužím 170 euro. 87 euro za vip členství a 80 euro za poplatky. Celé to mám uhradit do 02.11. což je tuhle sobotu a dopis mi přišel včera. Někdo asi zapomněl, že pošta z jiné země nepřijde do druhého dne.
Dále podotýkám, že emaily si kontroluji, žádné upozornění o platbě jsem nedostala. S tím souvisí automatické obnovení členství. Žádný ceník na stránce, nikde nic takového není. Ve VOP se o tom sice společnost zmiňuje ale pokud něco uzavírám kliknutím, tak by to mělo kliknutím jít i zrušit. Dále nechápu odkud tato společnost vzala moji adresu.
Prosím o rychlé jednání a vyřešení této nepříjemné situace.
Odmítám platit 170 eur za něco, co jsem ani nevyužívala a co jsem považovala za dávno zrušené. Jsem ochotna zaplatit max do 1 000kč.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se pouze zbavuje spotřebitel možnosti nadále využívat placené služby.
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
kontaktujte nás prosím v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk),
děkujeme Vám.
Dobrý den,
na Váš email jsem psala ihned po zveřejnění mého příspěvku tady na dTestu. Odpověď byla stejná jako na Vašem zákaznickém servise - ozvete se do 5ti pracovních dní. Doufám, že to bude dříve.
Děkuji.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.