Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Společností NaturaMed Pharmaceuticals mi bylo doručeno upozornění vydané 22.10.2019 k zaplacení neuhrazené faktury číslo 10347250 v částce 49,- a administrativní poplatek ve výši 35,-. Žádná faktura mi ale nepřišla, přípravek ProMan jsem řádně zaplatil dobírkou. Na infolinku společnosti se opakovaně nemohu dovolat.
ProMan Plus , Batch nr. 15744
Písemné vyjádření o stornu neoprávněných poplatků.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost po spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme, aby vyzval společnost k doložení důvodu, proč si nárokuje údajný dluh.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Koreši,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Naše společnost akceptuje tyto formy úhrady:
- složenkou, která je součástí balíčku s produkty (při jakémkoliv způsobu objednání zboží)
- platba kartou (v případě objednání přes webový formulář)
- platba bankovním převodem (v případě objednání přes webový formulář)
Úhradu produktů formou dobírky naše společnost bohužel nenabízí.
Dovolte mi Vás informovat, že Vámi uvedená úhrada ve výši 49,- Kč, související s doručeným produktem ProMan Plus na náš účet, k dnešnímu dni, připsána nebyla. Proto bychom Vás rádi požádali o doložení platby a to zasláním kopie bankovního výpisu (v případě úhrady složenky převodem z účtu), ústřižek složenky, případně o identifikační číslo platby, pokud jste ji uskutečnil přes platební bránu Go Pay. Potřebné informace lze zaslat na emailovou adresu info@naturamed.cz, případně platby@naturamed.cz.
Než se situace vyřeší k oboustranné spokojenosti, prodloužili jsme splatnost předmětné faktury ve výši 49 Kč ke dni 30.11.2019.
Velice Vám děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals. s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, děkuji za reakci i vysvětlení. Požadovanou částku jsem uhradil a děkuji společnosti NaturaMed Pharmaceuticals za prodloužení lhůty. Nicméně stejně se mi nedostalo vysvětlení k faktuře. Žádná mi doručena nebyla a tudíž si myslím, že "upomínka" není opodstatněná.
Vážený pane Koreši,
dovolte mi Vás informovat, že faktury jsou součástí přímo balíčků se zásilkami. Jediné označení adresáta nese právě faktura a bez ní by nebylo možné zásilku tedy vůbec doručit.
Pevně věříme, že jsme Váš požadavek vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.