Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#36505Neoprávněný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2019, před 5 lety

Jiří Koreš

Znění stížnosti

Společností NaturaMed Pharmaceuticals mi bylo doručeno upozornění vydané 22.10.2019 k zaplacení neuhrazené faktury číslo 10347250 v částce 49,- a administrativní poplatek ve výši 35,-. Žádná faktura mi ale nepřišla, přípravek ProMan jsem řádně zaplatil dobírkou. Na infolinku společnosti se opakovaně nemohu dovolat.


Produkt

ProMan Plus , Batch nr. 15744


Požadované řešení

Písemné vyjádření o stornu neoprávněných poplatků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 09:32, před 5 lety

Požaduje-li společnost po spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme, aby vyzval společnost k doložení důvodu, proč si nárokuje údajný dluh.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2019 11:19, před 5 lety

Vážený pane Koreši,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

Naše společnost akceptuje tyto formy úhrady:

- složenkou, která je součástí balíčku s produkty (při jakémkoliv způsobu objednání zboží)
- platba kartou (v případě objednání přes webový formulář)
- platba bankovním převodem (v případě objednání přes webový formulář)

Úhradu produktů formou dobírky naše společnost bohužel nenabízí.

Dovolte mi Vás informovat, že Vámi uvedená úhrada ve výši 49,- Kč, související s doručeným produktem ProMan Plus na náš účet, k dnešnímu dni, připsána nebyla. Proto bychom Vás rádi požádali o doložení platby a to zasláním kopie bankovního výpisu (v případě úhrady složenky převodem z účtu), ústřižek složenky, případně o identifikační číslo platby, pokud jste ji uskutečnil přes platební bránu Go Pay. Potřebné informace lze zaslat na emailovou adresu info@naturamed.cz, případně platby@naturamed.cz.

Než se situace vyřeší k oboustranné spokojenosti, prodloužili jsme splatnost předmětné faktury ve výši 49 Kč ke dni 30.11.2019.


Velice Vám děkujeme za pochopení a přejeme hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals. s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2019 05:03, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.12.2019 10:23, před 5 lety


Jiří Koreš

Dobrý den, děkuji za reakci i vysvětlení. Požadovanou částku jsem uhradil a děkuji společnosti NaturaMed Pharmaceuticals za prodloužení lhůty. Nicméně stejně se mi nedostalo vysvětlení k faktuře. Žádná mi doručena nebyla a tudíž si myslím, že "upomínka" není opodstatněná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2019 13:23, před 5 lety

Vážený pane Koreši,

dovolte mi Vás informovat, že faktury jsou součástí přímo balíčků se zásilkami. Jediné označení adresáta nese právě faktura a bez ní by nebylo možné zásilku tedy vůbec doručit.
Pevně věříme, že jsme Váš požadavek vyřešili k Vaší spokojenosti.

Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2020 05:30, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2020 11:48, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.