Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, jiz dvakrat nam uznali reklamaci k nefunkcimu pripojeni k internetu..pokazde byla vymenena zakladni deska. Po 14 dnech od druhe reklamace opet ta sama chyba,notebook jsme opet dali k reklamaci do electroworldu s prislusnymi doklady, ze je to potreti ta sama chyba. Pani na servise rikala,ze to poslou do servisu a kdyz jim napisi,ze je to opravdu potreti ta sama chyba tak nam vrati penize. Jake bylo prekvapeni, kdyz nam volali a rekli, ze je to mechanicka chyba a bud opravu v plne vysi zaplatime nebo nam vrati rozbity notebook. Manzel.volal do servisu kde se krome recepcni nikoho nedovolal a ta,mu sdelila, ze tam jsou velmi dobri pravnici a muzeme si rikat co chceme a stejnak je nam to k nicemu:-(
packard bell , NXBYMES002219004C21601
Vraceni penez, vymena zbozi s moznosti doplaceni
|
Tweet |
V případě, že je dvakrát odstraňována stejná vada, bylo by žádoucí, aby prodávající spotřebiteli vysvětlil v čem je nyní spatřován rozdíl, a proč tato reklamace není na rozdíl od předchozích považována za oprávněnou.
Pokud se i přesto bude spotřebitel domnívat, že jeho reklamace je oprávněná, bude muset prodávajícímu prokázat, že se jedná o vadu, na kterou se vztahuje záruka. Za takových okolností bude nejvhodnějším postupem obrátit se na znalce, který vypracuje znalecký posudek ohledně existence a povahy vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat (např. zmíněným znaleckým posudkem), že se jednalo o vadu a byla přítomná na zboží v době uplatnění reklamace.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.