Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#36514Doručení zásilky do Parcelshopu 20 km od misto doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2019, před 5 lety

Michaela Petrakova

Znění stížnosti

V den doruceni balicku jsem nebyla doma,melo probehnout opetovne doruceni nasledujici pracovni den,coz bylo utery 29.10.Byla jsem s manzelem doma cely den a nikdo se balicek dorucovat nepokusil.Kdyz jsem tedy dnes 30.10.zjistovala kde se balicek nachazi,jak online tak po telefonu mi bylo sdeleno,ze balicek byl doručen do nejblizsiho Parcelshopu-20km od adresy doruceni!!!Co vim,tak nejblizsi Parcelshop je ve 2km vzdalene vsi.Kdyz jsem zadala preposlani do opravdu nejblizsiho Parcelshopu,byla jsem odmitnuta.Jedine reseni je projet se 20km.To jsem si mohla zbozi rovnou dojet koupit do obchodu a nezdrzovat se objednavanim pres internet.


Produkt

Balicek c.22002659847


Požadované řešení

Preposlani zbozi na nejblizsi Parcelshop,popr.uhrada nakladu za dopravu,kterou si musim zajistit sama.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2019 11:47, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2019 13:27, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.