Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3652Nevztahuje se na záruční reklamaci

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2014, před 11 lety

Martin Lamač

Znění stížnosti

Záruční reklamace netbooku vadou na grafické kartě(tvořil artefakty na monitoru), v prní reklamaci zjištěna závada s opravou - výměna LCD kabelu neplaceno nic noetebook jsem převzal. Druhý den netbook opět dopraven do CZC se stejnou závadou s následným nálezem závady
Servisní případ: 8872318G
Na základě diagnostiky závady na Vašem zařízení DOTS-C-262G32NUW LINPUSMGDCZ2 , S/N: NUC0CES00523316E6A7614 které jsme obdrželi dne 6/16/2014 Vám předkládáme cenovou nabídku na opravu:Práce HW:CZK 662.06 1.00 Hodina(y) @ CZK 662.06
Doprava CZK 327.00 Celkem bez DPH CZK 989.31
DPH 21% CZK 207.69 Celkem vč. 21% DPH CZK 1,197.00
Cenova nabidka na instalaci ovladacu. Uvedena zavada je zpusobena vlastnim operacnim systemem s chybnymi drivery. Nepodleha zaruce.-- V netbooku jsou drivery samozřejmě nainstalovány ze stránek výrobce podle sn. netbooku. pro jedinný os win7., který netbook podporuje. Nebo zaplatit 800,- za zjištění závady a nebo nechat propadnout notebook ve prospěch opravce. Tak a teď mi poraďte, je to stejná závada, kterou řešili v servisu předtím s následnou opravou a podruhé chtějí vyzískat peníze? Jak postupovat?


Produkt

DOTS-C-262G32NUW LINPUSMGDCZ2 , S/N: NUC0CES00523316E6A7614


Požadované řešení

Samozřejmě opravit nebo vrátit peníze nebo vyměnit zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2014 17:09, před 11 lety

Povahu vady bohužel posoudit nemůžeme. Ohledně stejné vady platí, že za stejnou vadu se považuje vada, která má stejné projevy ve vlatnostech. Společnost by tedy měla vystvětlit, v čem je mezi reklamovanými závadami spatřován rozdíl a proč první reklamace byla uznána a druhá nikoli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.7.2014 15:13, před 11 lety

Dobrý den,

opravu provede firma na naše náklady.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.7.2014 15:46, před 11 lety


Martin Lamač

Stím mohu jen souhlasit. Protože oprava bude podle mě bezvýsledná, se špatnými ovladači bych na reklamaci nechodil! Tím spíš, když Packard Bell nabízí pouze jedinný ovladač na svých stránkách k danému netbooku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.7.2014 13:57, před 10 lety

Dobrý den pane Lamači,

máte již notebook u sebe v držení? Od nás odcházel dne 15.7.2014.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2014 21:11, před 10 lety


Martin Lamač

Ano, počitač dorazil v pořädku. Díky za vaší komunikaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2014 12:10, před 10 lety

Prosím o ukončení stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 15:47, před 10 lety


Martin Lamač

Hodnocení:

Komentář: CZC se nakonec zachovalo tak, abych si unich ještě další zboží zakoupil.