Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Rok se s rokem sešel a byl jsem nucen využít doručovacích služeb PPL. E-shop jiné ani nenabízí. No a PPL? Ve své neschopnosti a aroganci opět nezklamala. Ráno potvrdí SMS doručování zásilky v objednaném čase 17 – 21 h.
A vzápětí se na e-mailu dočtu, že nějaký retardovaný řidič / řidička se pokoušela o doručení už před 14:00. Neschopnost, arogance, nebo ***(vulgarismy jsou ze stížností odstraňovány)? Vyberte si. Prý někdo naložil mou zásilku na denní doručování na místo správného termínu. Tudíž doručení zásilky se opět zpozdí, pokud ji nebudu nucen vracet.
Omyly se stávají, ale za posledních 5 let tato společnost nedoručila jedinou objednávku podle jejich vlastních podmínek a v systému potvrzeném termínu. Jsem zvědav, co na mou reklamaci řekne ČOI. Je nemyslitelné, aby lidé v 21- století nerozeznali čísla, neuměli číst a chápat kontext. Jestli takové mají a podle slov centrály na dispečinku v Brně jsou je nutné je ihned vyhodit.
40251488127 nedodržení termínu - opět
na hotline komunikoval s pí Fečkovou, prý někdo zmrvil naložení zásilky na nesprávný rozvoz.
Naučte lidi číst a poznávat hodiny
Viníka vyhoďte
Jakmile potvrdíte stav aby se více krát neopakovalo budu požadovat odškodné za zmeškané doručení chybou PPL.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.