Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, žádám Vás o zrušení mého účtu, VIP profilu a plateb. Odstupuji od smlouvy na serveru flirtkontakt.cz kde jsem zaregistrovaný s mailem: viz Reference. Ačkoliv jsem už žádal o zrušení účtu 11.9.2019 prosřednictvím mailu, stále se mi z účtu strhávají peníze.
Okamžité zrušení VIP členství, účtu a plateb
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pokud došlo ke stržení platby neprávem a platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Dobrý den.
Uživatel nám poslal požadavek o zrušení předplatného 11.9.2019 jenom na podporu naší stránky. Následně byl obeznámen s konkrétním postupem ohledně odstoupení od smlouvy. Uživatel byl upozorněn dvakrát, že je potřebné postupovat podle obchodních podmínek a byli mu také odeslány konkrétní články týkající se odstoupení od smlouvy.
Oznámení na podpoře není odstoupení od smlouvy podle obchodních podmínek, s kterými uživatel souhlasil při registraci.
Odstoupení od smlouvy - výpověď jsme od uživatele neodrželi a to ani na naší adrese uvedené v článku 2., ani na našem emailu uvedeném v článku 13. obchodních podmínek.
Předplatné jsme na základě této stížnosti ukončily a profil vymazali. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Flirtkontakt.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: