Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. 2.9.2019 jsem se zaregistrovala na stránkách be2. Dne 3.9.2019 uhradila částku 149.Kč za zkušební období jednoho měsíce služby VIP členství. Protože jsem přečetla několik článků o nekalých praktikách této seznamky, chtěla jsem posílat dopis o ukončení členství jak společnost uvádí v obchodních podmínkách s 14-ti denním předstihem. Jenže na stránkách mého uživatelského profilu v sekci účet/členství VIP stalo doslova : " Vaše prémiové členství již bylo úspěšně vypovězeno.
Vaše předplatné vyprší ke dni ukončení Vámi předplaceného období a nebude již prodloužené." Tuto stránku ze dne 10.9.2019 jsem si uložila do počítače a považovala věc za vyřešenou a dopisování za zbytečné. Protože ani se službami jako takovými jsem nebyla spokojená, nesledovala jsem příliš co se děje na profilu. Po otevření stránky v polovině října jsem zjistila že mám pořád VIP členství. Dne 14.10 jsem zaslala faxem výpověď předplaceného premiového členství, 15.10 mne přišla odpověď mailem o tom že členství bude zrušeno k 2.1.2020. Následovalo dopisování se spolecnosti, pořád dokola se opakující " zašlete kopii zprávy/faxu/dopisu o tom že jste vypovídala službu 4 ( čtyři ) dní před ukončením předplaceného období" (???) Mé pokusy profil deaktivovat se nezdařilo -- nejde to dokud mám prémiové členství!
Dnes 30.10 přišel mail o tom, že mám zaplatit za služby které již neužívám ( na profilu jsem teď 80-ti léta babička bez vlasů měřicí skoro 200 cm. ) a že v případě neuhrazení bude částka 2530.Kč vymáhána, prostě výhružný zastrašovací mail.
Požadují okamžitou výpověď premiového členství a deaktivaci profilu na stránkách be2, a odmítám platit za služby které jsem NEobjednala a které NEužívám.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Skontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Kontaktovala jsem pana Hlavačka, přišla nejdříve automatická odpověď. Dnes odpověděla pracovnice Jana Hájková. Zase politování nad tím čeho jsem si nevšimla, avšak žádná reakce na KLAMNÉ INFORMACE ohledně toho, že první měsíc ( ten za 149.Kč, co zkusil každý zde povedený ) na profilu stalo : "váše předplatné již ukončeno a nebude prodlouženo". O tom ani zmínka.
V případě že zaplatím bude VIP členství ukončeno. Z toho vyplývá, že deaktivovat profil je nemožné v případě nezaplacení.
Pořád odmítám platít za podvod a za služby které NEužívám.
Moje další otázka zní:
Měli jste tady případ kdy spotřebitel vymazanou částku NEZAPLATIL a jak to dopadlo?
Nebo případ exekuce? Nikdo neměl na to postavit se této společnosti?
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.