Společnost


WEB Solutions s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36533Zaplacený voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2019, před 5 lety

Michal Jech

Znění stížnosti

Zaplatil jsem voucher který mi do dnes nebyl zaslán a stále mi chodí upomínky o zaplacení po zaslání emailu o nápravu atd stále žádná snaha o komunikaci a pokus o telefoní komunikaci uplně nezájem jen stále že jsou lidé přede mnou atd mohu doložit datum placení přez bankovní ůčet


Požadované řešení

dostat peníze zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 09:51, před 5 lety

Dle prohlášení provozovatele na stránkách www.pepa.cz je od 14.5.2019 provozovatelem stránek Pepa.cz společnost WEB Solutions s.r.o., se sídlem Mlynská 28, Staré Mesto 040 01 Košice, Slovenská republika. IČ: 50297074.

Pokud spotřebitel již jednou uhradil sjednanou cenu za vybranou službu (voucher), neexistuje zde žádný právní titul, z kterého by požadovanou cenu měl zaplatit. Případné zaplacení takové částky by znamenalo dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, bezdůvodné obohacení, načež by měla společnost takové obohacení povinnost vrátit.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by společnosti doložit úhradu ceny za voucher. Pokud byl voucher zaplacen, je společnost povinna plnit, tedy v daném případě poskytnout voucher.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící na Slovensku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:45, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.