Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#36535Klamaní ohledně ceny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2019, před 5 lety

Lucie Vejmělková

Znění stížnosti

Je to skoro porad... Chodim v Praze na Budejovicnou a na Opatov byvaly rozvoj... Pokazde co tam jsem(je neco ve sleve ze maji na produktu - 25 a - 50%ceny a jelikoz to musi udelat rucne asi se jimnechce a nikdo to neodectou takze vse v plne palbe... Az potom jdu k pokladne pozadat o vraceni penez... Vetsinou se na me sklebi jak na blbce... Ale co me ted hodne vytocilo... V Bille na Budejovicke byly chipsy Big pepe za 19.90 i bez billa karty... Ale vzdy si vse prekontroluju na pipaku a hle bylo tam 27.9..tak jsem jedne prodavacce rekla jak to ze je to rozdilna cena a ze ji zjistim az na pokladne a ze to je trochu klamani... Acala delat neco jineho a kdyz jsem vedle ni stala tak se me zeptala:a co jako co po me chcete... Tak ji rikam jak je to mozny at si to predelaj at neklamou dalsi zakazniky. Tak mi rekla ze ji to vubec nezajima a ze ona to nema na starosti... Tak jsem se zeptala kdo teda a ona uz odchazela a kricela ze nevi ze asi vedouci aat ji neotravuju... No proste mazec... Chodim tam hlavne kvuli pekne zelenine ale uz na to asi prdim.


Produkt

Produkt big pepo chipsy a celkovy dojem o obirani zakazniku


Požadované řešení

Vim ze v Bille berou nejspis kazdeho kdo tuto praci "chce" delat ale at nejsou na zakazniky drzy!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 08:47, před 5 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2019 13:46, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.