Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#36536Nedodaná služba Montáž vestavného spotřebiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2019, před 5 lety

Petra Sádlíková

Znění stížnosti

Vážení, objednala jsem si u Alzy.cz zboží se "servisem" (vestavnou myčku s montáží a s komfortním doručením), za který jsem zaplatila 2198,- Kč. Bez předchozího upozornění mi byl doručen ve vzájemně sjednaném čase pouze vestavný spotřebič. Dopravce mi sdělil, že: "technik pro instalaci jede za ním - je to jiné auto". Poté, co jsem sama kontaktovala Alza.cz s dotazem, kdy mohu očekávat příjezd technika, dozvěděla jsem se, že na doručení další části služby (spočívající v odpojení a odvozu starého spotřebiče a v instalaci nového) mám vyčkat i několik dnů. Toto je služba, za kterou bych nikdy, pokud bych na to byla upozorněna, takovou částku nedala a ani bych jí nevyužila, protože situaci (rozbitý elektrospotřebič) bych vyřešila bez pomoci Alza.cz daleko levněji, ale hlavně rychleji! Č. objednávky 192164789.


Produkt

Nákup vestavného spotřebiče (myčka) s montáží a s komfortním doručením.Služba Komfortní doručení domácích spotřebičů a objemného zboží za 599,- Kč nabízí kompletní servis za jednu cenu. Zahrnuje doručení zboží s výnosem až do bytu, rozbalení a základní instalaci, odvoz obalového materiálu a odvoz vysloužilého spotřebiče. Společně byla objednána i služba Montáž vestavného spotřebiče za 1599,- Kč, která nabízí vymontování starého spotřebiče a instalaci nového.


Požadované řešení

Cílem mého nákupu bylo mít doma funkční spotřebič, nikoliv krabici, kterou nelze téměř obejít. V dalším kontaktu očekávám naprosté přizpůsobí se mým časovým možnostem a dále vrácení peněz za "servisní" službu v plné výši, tj. 2.198,- Kč, jelikož z Vaší strany nebyla ve sjednaném termínu v celém objemu dodána. Její dodání po částech nedává smysl a rozhodně neodpovídá ceně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 08:11, před 5 lety

Mezi společností a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (montáž vestavného spotřebiče). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Pokud nebylo dílo dokončeno v ujednaném čase, jedná se taktéž o porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele. Pokud kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany zhotovitele vznikla spotřebiteli škoda, má spotřebitel právo žádat náhradu škody. V případě soudního sporu by ale musel spotřebitel prokázat, že mu škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi porušením smluvní povinnosti ze strany zhotovitele a vznikem škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 11:11, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.