Společnost


bydlenísnů.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3654Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2014, před 11 lety

Veronika Novotná

Znění stížnosti

15.5. jsem zaplatila objednávku dveří Masonite přes internetový obchod bydlenisnu.cz. Dveře měly dorazit s kováním i zárubní 19.6., avšak dodnes nebylo zboží dodáno. Se spožděním dorazilo pouze kování, avšak typ, který jem si neobjednala. Pan Andresík, se kterým jsem jednala, se nejprve neustále vymlouval a v současné době už telefon ani nezvedá a nekomunikuje s námi. Zvažuji podání trestního oznámení.


Produkt

MASONITE Dveře Bezpečnostní B3, Orientace: pravé Dekor: Wenge Šířka: 800 mm, MASONITE Obložková zárubeň ocelová k B3 Šířka: 800, Tl. ost. 160-300 mm, kování TWIN HARMONIA DEF PZR-F1


Požadované řešení

Přejí si dodat kompletní objednávku a to vzhledem k dlouhé čekací době okamžitě a s případnou slevou. Vzhledem k mnoha negativním recenzím na tento internetový obchod (viz recenze na Heureka.cz) by bylo vhodné udělit obchodu finanční pokutu, aby se takovéto chování ze strany obchodu už nikdy neopakovalo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2014 12:44, před 11 lety

Spotřebitelce doporučujeme odstoupit od části smlouvy, která byla již dodána dle ustanovená § 1829 občanského zákoníku. Odstoupit lze do 14 dnů od převzetí věci. Jako důvodu doporučujeme uvést tzv. nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 občnaského zákoníku, tedy fakt, že zboží neodpovídá smlouvě. V takovém případě může spotřebitelka požadovat i náhradu poštovného za cestu zboží zpět.
Co se týká nedoručené části objednávky, je nutné poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu ke splnění povinnosti dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. V takovém případě vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 16:00, před 10 lety

Společnost bydlenísnů.cz s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.