Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,
zaznamenal jsem na svém účtu rezervaci na stržení částky 600 Kč,platba kartou včera ,to je 30.10.2019
Zcela určitě jsem kartou neplatil!!!
ŽÁDÁM O ZRUŠENÍ PLATBY NEBO O VRÁCENÍ PENĚZ.
Stalo se mi to již podruhé,al poprvé jsem nereagoval.
Prosím o vyřešení a o to , aby se již situace neopakovala.
Děkuji
Petr Jůza
Prosím o zrušení mplatby,eventuelně o vrácení částky 600Kč na účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
prosíme o zaslání posledních 4 čísel karty. Podle nich snadno identifikujeme platbu a můžeme věc řešit.
S pozdravem
Ventuco
Dobrý den,
Poslední 4 čísla karty jsou
1007
Dekuji za Vaši reakci
Dobrý den,
platbu jsme dohledali.
Jde o profil na seznamce, který je registrovaný na email ladislavajuzova9@gmail.com
Pokud byste chtěl, mohu Vám zaslat podrobnosti k profilu.
Platby na základě Vaší žádosti samozřejmě zastavujeme.
S pozdravem
Ventuco
Dobrý den, děkuji za odpověď.
Prosím o info o jakou seznamku se jedná.
Dekuji za zastavení plateb i za Vaši vstricnou reakci
seznamka-budejovice.cz
Děkuji mnohokrát,
A omlouvám se. Vyřídím si to.
Dle vypisu z účtu jsem nevěděl o jakou platbu jde. Mám tam pouze Ventuco Praha.
Ještě jednou dekuji
Příjemný vikend
není zač.
Pokud bychom Vám mohli být s čímkoli nápomocní, dejte prosím vědět na info@ventuco.com
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji dtestu i společnost Ventuco. Vše bylo vyřízeno k mé spokojenosti.
Petr Juza
Stížnost z důvodu dosažení smírného vyřešení sporu tímto uzavíráme.