Společnost


imobily.eu-cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36542Neuznaná reklamace č. 2040701 867797032284146

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2019, před 5 lety

Ladislav Polák

Znění stížnosti

Po 13 měsících používání telefonu XIAOMI NOTE4 zakoupené od spol. imobily.eu se na dispeji v pravém horním rohu vytvořil hnědo -žlutý flíček po straně 1cm na 5cm.Telefon jsem poslala na spol. k reklamaci.(10.9.19)Obdržel jsem email (1.10.19),že telefon mě bude zaslán zpět,reklamace se zamítá z důvodu mechanického poškození.Cena výměny mě byla navrhnuta za 1350,- bez DPH!! Fleky mě prý vznikly z důvodu tlakem na dispej např. sedáním si s telefonem v kapce,tlakem v tašce nebo držákem v autě!! Na toto jsem jim odepsal, že ani v jednom případě co uvádějí s telefonem nezacházím. Držák v autě nemám,telefon nenosím v kapse ani v žádné tašce s nákupem!!Je mě 50 let-telefon používám pouze na telefonování a zprávya mám ho v pevném krytu. Na můj email byla reakce společnosti imobily 18.10.19, že vyjádření autorizovaného servisu je zamítavé stanovisko reklamace. Než jsem telefon zaslal k reklamaci, ptal jsem se na 3 prodejních místech s telefony, kde mají zkušenosti a vždy mě bylo řečeno, že se na tuto závadu reklamace vztahuje.Telefon jsem nikdy neotvíral ani nepolil, takže nedošlo k žádnému mechanickému poškození!!!


Produkt

Xiaomi Redmi Note 4 3GB/32GB IMEI 867797032284153


Požadované řešení

Tímto žádám, o přezkoumání mé reklamace,protože jsem si plně vědom,že mechanického poškození na telefonu jak uvádí servis, jsem se nedopustil a vidím to jako neoprávněné vůči mě.Požaduji vyřídit reklamaci - tedy opravu displeje v záruční době. Nebo zboží vyměnit k záruční době, která trvá!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 10:57, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2020 05:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.