Společnost


Brands For Kids s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#36549Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2019, před 5 lety

Jana Prášilová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 10.08.2019 jsem objednala u výše uvedené společnosti pánské kraťasy Adidas. Dne 3.9.2019 zboží dorazilo, ale jelikož velikost ani střih neseděly, bylo dne 5.9.2019 po předešlém upozornění (viz. obchodní podmínky společnosti) zboží zasláno zpět.
Vrácení peněz za zboží garantuje společnost 14 - 30 dnů od obdržení zboží. Veškeré závazky společnost v emailové korespondenci uznává. Vždy se omlouvá za vzniklé komplikace a slibuje zaslání v nejbližším možném termínu. Jelikož se blíží doba, kdy to budou již dva měsíce od vrácení zboží, pohrozila jsem v posledním emailu předání případu k vyšší instanci. Na tento email ze dne 28.10.2019 již nikdo neodpověděl.


Produkt

adidas Questar 5 Inch Kraťasy Pánské, černá/bílá velikost: XXL 1ks 629 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 22:27, před 5 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila např. e-mailovou komunikací) a vrátit prodávajícímu zboží (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila).

Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2019 22:33, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.