Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#36554Neplatná faktura

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2019, před 5 lety

David Pár

Znění stížnosti

Dne 23.12.2017 jsem v ALZA Pardubice zakoupil televizi 50" Philips 50PUS6162 za 12025 Kč.
Televizi jsem předal rodičům jako dar.
V říjnu tohoto roku jsem zjistil , že televize je vadná - nefunguje obraz.
Chtěl jsem ji tedy reklamovat ( do 24 měsíců od prodeje) ale zjistil jsem , že na televizi i na přepravní krabici je jiné sériové číslo než na faktuře od ALZy.
Obrátil jsem se tedy na zákaznické centrum ALZY ( Nikol Rubešová), která mi takto odpověděla:

"Vaše žádost o změnu fakturačních údajů byla předána na naše účetní oddělení. Dodatečná úprava již není bohužel možná, z důvodu, že byl doklad zaúčtován. Standardně není možné provádět změnu údajů na faktuře, jakmile je objednávka odeslána."

Myslím si , že ALZA udělala chybu a měla by ji napravit a ne se stavět k tomuto případu odmítavě.
Navíc na faktuře od ALZY mimo špatného sériového čísla , nebylo ani mé jméno a adresa jako kupujícího.
Televizi jsem zatím reklamovat nezkoušel.

Děkuji.
S pozdravem Pár David


Produkt

Televize Philips 50" PUS 6162


Požadované řešení

Vydání opravné faktury na správné sériové číslo a umožnění reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2019 09:41, před 5 lety

Při uplatňování reklamace není nezbytně nutné předložit originální doklad o zakoupení zboží. Stačí prokázat, že spotřebitel u prodejce věc zakoupil. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), potvrzením o závazcích prodávajícího z vadného plnění s uvedením data nákupu, v krajním případě i svědeckou výpovědí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 10:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.