Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#36556Helicar dopravní služba nadměrných balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2019, před 5 lety

Linda Nesibová

Znění stížnosti

Měla jsem zaplaceny odvoz za první uzamykatelné dveře.Nekprve mi řidič volal,ať si dojdu k hlavní silnici,což jsem odmítla,jelikož balík měl 13 kg a proto jsem si zaplatila dopravu s odnosem,poté opět volal ať si přijdu opět někam do města,opakovaně jsem řidiči říkala,že mám zaplacené donesení zboží za první uzamykatelné dveře. Poté už to přivezl na parkoviště ať si to odnesu,když jsem protestovala,odbyl mě slovy "to jste tak líná si to odnést domů takový kousek".To mě totálně dostalo,co si to dovoluje?Hrozný přístup!


Požadované řešení

Dopravní služba by měla takové ridiče vyhodit,takovéhle jednání není přípustné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2019 21:15, před 5 lety

Obecně platí, že přepravce má povinnost doručit zboží za první uzamykatelné dveře. Výnos do patra, nebo případná instalace spotřebičů je službou nad rámec běžné dopravy a spotřebitel si jí může zakoupit navíc. Objedná-li si spotřebitelka službu odnosu, může na jejím poskytnutí trvat. Nebyla-li poskytnuta jedná se o vadné plnění a spotřebitelka může službu reklamovat. V tomto případě připadá v úvahu jako řešení odstoupení od smlouvy (o odnosu zboží) neboť služba nebyla poskytnuta ani poté, co spotřebitelka k jejímu splnění přepravce vyzvala. V takovém případě má spotřebitelka nárok na navrácení částky zaplacené za službu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2019 11:10, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.